Tinkiwinky1990
Elsker forumet
Føler det blir en gutt, men man kan aldri vite 
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den, det er viktig at man blir enig om navnet til syvene og sist, men Ragnar var ikke kleint ihvertfall så det kan du smake på med god samvittighet syns jeg da
Ja sant, og du vil kanskje ikke kalle din førstefødte opp etter en stesønn for at rekka skal bli "complete" heller.![]()
Hmm. Okey da!! Jeg er jo så stolt over det, så håper ikke noen vil kopiere hele navnet, men deler av det må da gå an!Navnet er Knud Lias, klarer ikke å bestemme oss for bindestrek eller ei. Jeg har bindestrek i mitt navn så det er naturlig for meg, hva syns du? Og jentenavnet jeg falt for er Mathilde!
![]()
Dere skal ikke vite det kjønnet før fødsel?Jeg har en sterk magefølelse på gutt. Vet ikke hva som gjør det, men jeg er liksom nesten helt sikker(Kan hende jeg får meg en overraskelse i januar
)
Men synes guttenavn er litt vanskelig denne gangen. Har mange jentenavn på lista!
Matilde
Thea
Tilde
Tuva (kanskje med dobbeltnavn)
Tindra
Tonje
Guttenavn er verre
Teodor
Theo
Torjus
Even
Nummer tre kommer 22.januar 2015 !![]()
Dere skal ikke vite det kjønnet før fødsel?Så spennende isåfall!
Likte veeeldig godt det første jentenavnet på lista daBisdt vi får jente skal hun faktisk hete det
![]()
Åå beundrer dem som klarer det! Jeg er ALT for nysgjerrigVi har i utgangspunktet ikke tenkt å vite d før fødsel. Så håper vi klarer å holde oss til det![]()
Matilde er et nydelig navn. Det er favoritten min, men d klinger veldig likt med storebrors navn, så vi er litt usikre!
Nummer tre kommer 22.januar 2015 !![]()