Følelse på kjønn? Og navnetips?

Har på følelsen det blir gutt men moren min tror det blir jente:-) jeg var og smugkikket på klær i en ny butikk her jeg bor og da gikk jeg rett til gutteklærene mens moren min så mer på jenteklær;-) blir spennende å se hvem som har rett når OUL er i begynnelsen av august:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ser den, det er viktig at man blir enig om navnet til syvene og sist, men Ragnar var ikke kleint ihvertfall så det kan du smake på med god samvittighet syns jeg da :D

Ja sant, og du vil kanskje ikke kalle din førstefødte opp etter en stesønn for at rekka skal bli "complete" heller. :p

Hmm. Okey da!! Jeg er jo så stolt over det, så håper ikke noen vil kopiere hele navnet, men deler av det må da gå an! :p Navnet er Knud Lias, klarer ikke å bestemme oss for bindestrek eller ei. Jeg har bindestrek i mitt navn så det er naturlig for meg, hva syns du? Og jentenavnet jeg falt for er Mathilde! :)

Kjempe fint og spesielt navn! :-) Synest navnet blir mer to navn om ikke bindestrek men med bindestreken blir det liksom ett navn hvor man bruker begge navnene !! :-) Her blir det nok et guttenavn på T, sliter å få gubben med på de jeg liker :-)

Termin 4.januar ❤

Vi ønsker oss gutt begge to å har navnet klart. Men jente er også selvfølgelig velkommen. Men ikke funnet noe spesielt navn der enda.

Jente:
Bea
Thea
Milla
Cornelia
Karoline

Gutt:
Benjamin
Trym
Sander
Stian
Chris

Jeg har en sterk magefølelse på gutt. Vet ikke hva som gjør det, men jeg er liksom nesten helt sikker;) (Kan hende jeg får meg en overraskelse i januar:p)

Men synes guttenavn er litt vanskelig denne gangen. Har mange jentenavn på lista!

Matilde
Thea
Tilde
Tuva (kanskje med dobbeltnavn)
Tindra
Tonje

Guttenavn er verre

Teodor
Theo
Torjus
Even

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Jeg har en sterk magefølelse på gutt. Vet ikke hva som gjør det, men jeg er liksom nesten helt sikker;) (Kan hende jeg får meg en overraskelse i januar:p)

Men synes guttenavn er litt vanskelig denne gangen. Har mange jentenavn på lista!

Matilde
Thea
Tilde
Tuva (kanskje med dobbeltnavn)
Tindra
Tonje

Guttenavn er verre

Teodor
Theo
Torjus
Even

Dere skal ikke vite det kjønnet før fødsel? :) Så spennende isåfall!

Likte veeeldig godt det første jentenavnet på lista da :D Bisdt vi får jente skal hun faktisk hete det :p

Dere skal ikke vite det kjønnet før fødsel? :) Så spennende isåfall!

Likte veeeldig godt det første jentenavnet på lista da :D Bisdt vi får jente skal hun faktisk hete det :p

Vi har i utgangspunktet ikke tenkt å vite d før fødsel. Så håper vi klarer å holde oss til det:)

Matilde er et nydelig navn. Det er favoritten min, men d klinger veldig likt med storebrors navn, så vi er litt usikre! :)

Vi har i utgangspunktet ikke tenkt å vite d før fødsel. Så håper vi klarer å holde oss til det:)

Matilde er et nydelig navn. Det er favoritten min, men d klinger veldig likt med storebrors navn, så vi er litt usikre! :)

Åå beundrer dem som klarer det! Jeg er ALT for nysgjerrig :p

Ja det er ett kjempe fint navn, men vi skal ha med H i navnet da, sånn at det blir Mathilde, passer litt bedre mtp at gutten og har en H i navnet sitt midt i. Men navnene er ikke like i det hele tatt da :p

Jeg har alltid ment gutt tidligere, men hadde en rar drøm om jente for litt siden.. Har nå en mer nøytral magefølelse :p

Nyttårslykke<3

Back
Topp