Både mamman min, sjefen min og gubben sier at det blir jente. Og jeg skal ikke legge skjul på at jeg føler det også, men jeg har uansett sagt til meg selv at vi aldri kan vite og derfor har jeg alltid sagt babyen når jeg har omtalt skapningen i magen.
Men idag snakket jeg med mamman min som driver å pusser opp huset sitt. Hun sa "ja og når dere kommer ned neste sommer så kan vi sitte ute å kose oss uten at naboene glor ihjel oss" ( haha typisk mamma
) og da svarte jeg henne med at vi skulle komme ned neste sommer siden det ikke blir noe utenlandsferie ettersom JENTUNGEN blir under året...
Det bare poppet ut av meg, helt ubevisst og hadde det ikke i tankene i det hele tatt. Så nå føler jeg meg ganske sikker på at det er ei jente som ligger å koser seg i magen min. Blir veldig spennende på OUL! Gutt er såklart like velkommen da jeg har ett knallfint guttenavn klart.
Men jeg trenger tips til jentenavn?! Alt taes imot med stor takk
Har du følelse på kjønnet i magen?
Men idag snakket jeg med mamman min som driver å pusser opp huset sitt. Hun sa "ja og når dere kommer ned neste sommer så kan vi sitte ute å kose oss uten at naboene glor ihjel oss" ( haha typisk mamma
Det bare poppet ut av meg, helt ubevisst og hadde det ikke i tankene i det hele tatt. Så nå føler jeg meg ganske sikker på at det er ei jente som ligger å koser seg i magen min. Blir veldig spennende på OUL! Gutt er såklart like velkommen da jeg har ett knallfint guttenavn klart.
Men jeg trenger tips til jentenavn?! Alt taes imot med stor takk
Har du følelse på kjønnet i magen?