Følelse av kjønn

akkurat nå så heller jeg mer på at det blir gutt enn jente da jeg ikke har noe kvalme.
Jeg hadde masse kvalme og kasta opp mye hele svangerskapet, mens ingen kvalme når jeg var gravid med gutten.
Men kvalmen kan fremdeles komme, er jo tidlig enda. Ikkeminst lever jeg utrolig mye sunnere nå enn da jeg var gravid med Jenta. Har faste og mange måltid til dagen, 6måltid for det meste og veldig nøye med å drikke nok vatten. Mens da hadde gjerne bare to måltid til dagen.
Var russ og ikke erfaren med graviditeter med jenta som var mi første, og overhodet ikke planlagt så kan godt vær jente nå og plutselig :p

Dette svangerskapet er til nå helt motsatt av mitt første, da bar jeg fram en gutt og var nærmest fri for plager. Nå er jeg kvalm fra morgen til kveld, plagsomt ømme bryster og ekstremt trøtt og sliten.. Derfor har jeg en liten magefølelse på jente denne gangen.

Det er jo mannen sine gener som bestemmer kjønn og de er bare gutter gutter gutter :p Så regner egentlig med at det er det jeg får... Men må innrømme at jeg håper på jente! Kanskje litt fordi jeg vet det er ekstremt lite sannsynlig :P

Back
Topp