Følelse av kjønn

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Det er jo fortsatt veeeldig tidlig for oss enda, men er det noen som har en følelse av hvilket kjønn som kommer til å dukke opp i magen? :)

Forrige gang hadde jeg en sterk følelse av at det var en gutt, men rakk dessverre aldri å finne ut svaret.

Foreløpig så aner jeg ikke. Skifter annenhver time føler jeg. Blir spennende å se hva resultatet blir :D

Legger til mannens kommentar:
"Om mine gener har noe å si, så blir det jente" Han er en gutt blant mange jenter i slekta :p
Hos meg er det litt mer fordelt

Last edited:
Jeg har en følelse av at det er jente. Magefølelsen stemte på begge barna jeg har fra før:) Så er da ganske sikker på at det blir jente. Blir spennende å se :)

Jeg føler jente... Men det er pga jeg er litt mer uggen denne gang enn forrigr.

Mannen er sikker på gutt, og jeg sier til han at jeg er sikker på at det er jente (for at det skal bli en "konkurranse"). Men egentlig føler jeg også at det er gutt ;)

Jeg tror det er jente! Nesten helt overbevist.. Vet ikke hvorfor, bare føler det sånn. Blir spennende å se!

Jeg har veldig guttefølelse :-) jeg husker jeg ble så satt ut forrige oul hvor jeg spurte om vi kunne få vite kjønnet, og fikk et krass nei tilbake, for det hadde hun absolutt ikke tid til å sjekke. Det tar jo ikke så lang tid å se etter.. Håper jeg får en mer trivelig opplevelse denne gangen, i stedet for å måtte bestille ekstra privat ul for å få vite kjønnet.. ❤️

Jeg har veldig guttefølelse :-) jeg husker jeg ble så satt ut forrige oul hvor jeg spurte om vi kunne få vite kjønnet, og fikk et krass nei tilbake, for det hadde hun absolutt ikke tid til å sjekke. Det tar jo ikke så lang tid å se etter.. Håper jeg får en mer trivelig opplevelse denne gangen, i stedet for å måtte bestille ekstra privat ul for å få vite kjønnet.. ❤️

Det hørtes jo ikke ut som noen hyggelig opplevelse :(
Er faktisk usikker på om jeg vil vite det jeg da, og bare sjekke om magefølelsen stemmer etterhvert :) hehe

Det hørtes jo ikke ut som noen hyggelig opplevelse :(
Er faktisk usikker på om jeg vil vite det jeg da, og bare sjekke om magefølelsen stemmer etterhvert :) hehe
Hehe jeg beundrer virkelig de som klarer å vente med å vite det! Jeg er så spent og nysgjerrig at jeg klarer ikke vente i 9 hele mnd! *flau* .. Men denne gangen er det også fordi vi har ei jente fra før og lurer på om jeg skal pakke fram babyklærne hennes som så vidt er brukt eller tenke på å kjøpe nytt.. Så synes det er praktisk å vite også :)

Hehe jeg beundrer virkelig de som klarer å vente med å vite det! Jeg er så spent og nysgjerrig at jeg klarer ikke vente i 9 hele mnd! *flau* .. Men denne gangen er det også fordi vi har ei jente fra før og lurer på om jeg skal pakke fram babyklærne hennes som så vidt er brukt eller tenke på å kjøpe nytt.. Så synes det er praktisk å vite også :)

Er ikke sikkert jeg klarer det da...hehe
Spesielt ikke siden mannen veldig gjerne vil vite det :p
Vi får se når oul kommer :)

Tror det blir ei jente.....vi er litt usikker på om vi ønsker å vite eller vente til fødselen :)

Vi har alltid sett for oss at vi får en gutt!:) vi har bestemt oss for å ikke vite kjønnet i forveien:)

Neeeei, det trur jeg ikke! Har tenkt tanken men jeg har overhodet ingen tvillinger i familien og det var ikke antydning til noe mer enn ett foster på ul..

Hadde vært litt gøy med tvillinger her inne på Juli og da :)
Hm...jeg har tvillinger på begge sider, og mine ene tvillingfetter har faktisk to tvillingpar :o
Tror ikke det er noen fler her heller da ;)

Har hørt at man kan påvirke kjønnet, fordi jentesædcellene er mindre raske men mer seigliva enn guttene øker sjansene for jente om man har sex før eggløsning, har man sex på det perfekte tidspunktet øker sjansene for gutt siden de svømmer raskere :p

Jeg har ingen følelse, men har litt andre symptomer enn forrige gang :)

Har hørt at man kan påvirke kjønnet, fordi jentesædcellene er mindre raske men mer seigliva enn guttene øker sjansene for jente om man har sex før eggløsning, har man sex på det perfekte tidspunktet øker sjansene for gutt siden de svømmer raskere :p

Jeg har ingen følelse, men har litt andre symptomer enn forrige gang :)

Har hørt det samme her, og om jeg går ut fra det så blir det nok en gutt siden vi hadde sex på EL dagen. Men har en veldig blanda følelse nå egentlig.

Svangerskapet er helt annerledes enn sist, så siden jeg har gutt fra før tipper jeg jente ;)

Back
Topp