Jeg har fått noen nye små føflekker iløpet av graviditeten, også har jeg alltid hatt 4-5 stk på ryggen og de har blitt større.. Er dette normalt? Flere som har oppdaget dette? Tenkte å høre med legen på neste kontroll ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig vanskelig! Så det bare tilfeldig i speilet!Jeg hadde en i ansiktet fra før av sist graviditet, som ble større under graviditeten. Den fikk jeg fjernet et par mnd etter at jeg hadde fødtHar en på ryggen som jeg har hatt "hele" livet, men kjenner litt ubehag når jeg tar på den, så tenker at den skal fjernes i løpet av høsten. Vanskelig å følge med på det som er på ryggen :-/
Jeg også, selv med dagkrem med solfaktor 25 og solkrem med faktor 50 når jeg vet jeg skal sitte "lenge" (dvs maks 30 min) i sola. Vil ikke ha skjemmende pigmentflekkerHar ikkje merket noe på føflekkene,men får myyye fregner i ansiktet når eg er ute i solen,pleier berre ha litt på nesen men no er det i heile ansiktet![]()