Jeg kjente ikke liv før i uke 31 (!) med min første. Han var veldig lite merkbar der inne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men selv om magen ikke buler utover så mye så er jo innholdet like stort (en fullvokst baby med morkake og fostervann). Man kjenner jo at magen er hard og "tar plass"...?Hadde ikke jeg hatt en diger mage som viste at jeg var gravid så kunne sikkert jeg også vært ivitende om graviditeten![]()
Men selv om magen ikke buler utover så mye så er jo innholdet like stort (en fullvokst baby med morkake og fostervann). Man kjenner jo at magen er hard og "tar plass"...?
hehe har noen ganger tenkt på at det er rart at mennesker er så sårbare at vi blir "dødssyke" av å være gravid. Alle andre dyr går jo rundt som før, bortsett fra å være litt tung på slutten. Det ideelle er nok å være frisk å sprek og kanskje det mest naturlige også. På en annen side synes jeg det er rart å "være normal" mens man fakrisk har et annet helt ferdig menneske inni kroppen sin hehe...Kanskje det er vi som blir til badeballer med bein og armer som er rare?![]()
hehe har noen ganger tenkt på at det er rart at mennesker er så sårbare at vi blir "dødssyke" av å være gravid. Alle andre dyr går jo rundt som før, bortsett fra å være litt tung på slutten. Det ideelle er nok å være frisk å sprek og kanskje det mest naturlige også. På en annen side synes jeg det er rart å "være normal" mens man fakrisk har et annet helt ferdig menneske inni kroppen sin hehe...