Fødte du før eller etter termin?

Nr 1 kom på termindagen, nr 2 kom 6 dager før termin, nr 3 kom 10 dager før og nr 4 kom 1 dag før termin. Så nå venter jeg spent på når nr 5 kommer, er i uke 36 nå med 2 cm åpning allerede :)
 
Nummer 1 kom fire uker før termindato (35+6). Nå er jeg kommet til uke 36+5, så jeg har allerede satt personlig rekord i graviditetsvarighet. [emoji4]
 
Nå ødela du statistikken om at nr 2 har stor mulighet til å komme tidligere enn nr 1 :p

Nr 1 kom PÅ termin, så håper nr 2 kommer litt før eller på samme tid :)

Haha :p Her var nr. 2 egentlig på vei til å komme i uke 32, men ble stoppet. Om den ikke hadde blitt det så ville hun antagelig ha kommet før termin, så vi kan holde på statistikken litt til :p

Håper at den lille her kommer før termin, for så mye masrier jeg har nå vet jeg ikke om jeg klarer å leve med helt til 14 Mai :p
 
Første kom fem dager før, andre kom seks dager over. Så blir spennende å se når tredje kommer [emoji4]
 
Nr. 1 og 2 : 18 uker før :angel13:sad010
Nr 3.: 8 dager før termin...
Veldig spent denne gangen..er veldig klar for å møte lillebror nå...40 dager igjen.
 
Ja,... vi kommer til å få en helvetes jobb med å bestemme hvilke 14 dager jordmor skal være i beredskap skjønner jeg :hilarious:

Har fått høre av to jordmødre nå at man gjerne kan ta utgangspunkt i når førstemann kom, siden det gjerne har en sammenheng med om man går over eller ikke med andremann også, men nå blir jeg jammen usikker her! :arghh: Min første kom 5 dager over termin, denne må gjerne komme liiiitt før :D
 
Nr 1 kom 3 dager før termin, men vannet gikk 1 uke før termin uten rier, så jeg ble satt i gang etter 72 timer.
Nr 2 kom 4 dager etter termin.
Spent på når nr 3 har tenkt til å komme. 35+4 i dag.
 
Ja,... vi kommer til å få en helvetes jobb med å bestemme hvilke 14 dager jordmor skal være i beredskap skjønner jeg :hilarious:

Har fått høre av to jordmødre nå at man gjerne kan ta utgangspunkt i når førstemann kom, siden det gjerne har en sammenheng med om man går over eller ikke med andremann også, men nå blir jeg jammen usikker her! :arghh: Min første kom 5 dager over termin, denne må gjerne komme liiiitt før :D

[emoji23][emoji23] stakkar dere!
 
Så spennende å lese når dere har fått barna deres! Men det er visst ikke noen sammenheng i å føde alle før eller etter termin[emoji86] 32 dager igjen til termin her nå! Begynner å bli litt utolmodig[emoji1][emoji173]️
 
[emoji23][emoji23] stakkar dere!

hehe, heldigvis var jordmor innstilt på å stille opp både 3 uker før og 2 uker etter termin! Det hadde jeg virkelig ikke forventet. Hun vil jo være opptatt med annet, men med stor sannsynlighet for å kunne komme innen kort tid. Phew! :hilarious:
 
Nr 1 kom 11 dager etter termin, så ble satt igang. Håper hun kan komme av seg selv, men kan ikke si jeg tror på det.
 
Back
Topp