Fødsler November-babyer

Du trenger vel ikke lage tråd på tråd? Er det ikke snakk om 1 mnd medlemskap + 50 innlegg? Vet mange sitter i disse telletrådene for å få innlegg nokså kjapt iallfall.

Stemte det:thumright bare jeg som er litt veeel trøtt for tiden og leser litt fort:laughing002
 
:laughing025 Jeg tror jeg skal legge meg:laughing002 sorry min feil, litt mer overkommelig da ja:laughing002 tror jeg at jeg har også , hvertfall ikke mye om og gjøre:laughing002
28 innlegg til nå , så det er ikke mye som gjenstår :) det skal ikke være uoverkommelig å oppnå kravene,da er det klart det blir lite interesse for å fylle kravene til skjult:) men det er heller bare en måte å holde seg aktiv nok her inne, sånn at man også kan fortsette å holde seg aktiv inne på skjult gruppe etter at man har fått tilgang:) der er det krav på minimum 10 innlegg i mnd for ikke å miste tilgangen:)
 
Enig i at det er litt lite liv på åpent for tiden og frem til den siste uken har det vært ganske stilt på skjult også. Kan jo ha noe med tiden vi er inne i også? Syntes det virket stille på oktober også? Håper uansett på mer liv selv, for merker jeg blir gæren av denne ventingen :joyful::hungover::hilarious:
 
Enig i at det er litt lite liv på åpent for tiden og frem til den siste uken har det vært ganske stilt på skjult også. Kan jo ha noe med tiden vi er inne i også? Syntes det virket stille på oktober også? Håper uansett på mer liv selv, for merker jeg blir gæren av denne ventingen :joyful::hungover::hilarious:

Er ganske rolig i oktobergruppa også nå ja! De fleste har født (men ikke jeg!!!), og da er det jo egentlig naturlig at man ikke har like mye tid til forum! Og bra er jo det, man skal jo ha fokus på baby! Men her er det jo ikke satt igang for fullt ennå, så burde jo vært litt mer aktivitet igrunn[emoji5] var mye fart i oktobergruppa i slutten på september[emoji5]
 
Er ganske rolig i oktobergruppa også nå ja! De fleste har født (men ikke jeg!!!), og da er det jo egentlig naturlig at man ikke har like mye tid til forum! Og bra er jo det, man skal jo ha fokus på baby! Men her er det jo ikke satt igang for fullt ennå, så burde jo vært litt mer aktivitet igrunn[emoji5] var mye fart i oktobergruppa i slutten på september[emoji5]
Åja. Sikkert bare at jeg sjekker de andre gruppene når det er stille her :dead:
 
Back
Topp