Fødsler November-babyer

lmn86

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Er det født mange babyer her eller? Ser ikke det blir oppdatert noe fødselstråd her[emoji5] er det kanskje bare på skjult??
 
Helt klart mest aktivitet på skjult! Og er en egen fødselstråd der nå hvor flere er i tidlig fødsel. Er kommet 3 novemberbabyer så langt, tror jeg:Heartred
 
Helt klart mest aktivitet på skjult! Og er en egen fødselstråd der nå hvor flere er i tidlig fødsel. Er kommet 3 novemberbabyer så langt, tror jeg:Heartred

Skjønte nesten det, for er ikke så veldig mye aktivitet på åpent forum i gruppa her[emoji12][emoji12]
 
Skjønte nesten det, for er ikke så veldig mye aktivitet på åpent forum i gruppa her[emoji12][emoji12]

Er du ikke på skjult? Har prøvd å få litt liv her i gruppa på åpent også, men ikke så mye respons:sorry:
 
Tror mange synest det nesten er for mange krav til og kome inn på den skjulte gruppen, hvertfall om en ikke var «med» fra tidlig av her inne, og kanskje synest det er litt vel og lage tråd på tråd bare for og kome opp i nok tråder til og slippe inn på skjult:happy: eller så kan det være bare jeg som tenker det;)
 
Hvordan kommer man inn på den skjulte gruppen?
 
Tror mange synest det nesten er for mange krav til og kome inn på den skjulte gruppen, hvertfall om en ikke var «med» fra tidlig av her inne, og kanskje synest det er litt vel og lage tråd på tråd bare for og kome opp i nok tråder til og slippe inn på skjult:happy: eller så kan det være bare jeg som tenker det;)
Du trenger vel ikke lage tråd på tråd? Er det ikke snakk om 1 mnd medlemskap + 50 innlegg? Vet mange sitter i disse telletrådene for å få innlegg nokså kjapt iallfall.
 
Tror mange synest det nesten er for mange krav til og kome inn på den skjulte gruppen, hvertfall om en ikke var «med» fra tidlig av her inne, og kanskje synest det er litt vel og lage tråd på tråd bare for og kome opp i nok tråder til og slippe inn på skjult:happy: eller så kan det være bare jeg som tenker det;)



Her er oversikten over hva som skal til :)

https://forum.babyverden.no/threads/november-2018-har-fått-skjult-gruppe-les-info-her.1925267/

Veldig hyggelig på skjult altså ;)
 
Er du ikke på skjult? Har prøvd å få litt liv her i gruppa på åpent også, men ikke så mye respons:sorry:

Nope![emoji5] bare på skjult på oktober! Har termin på søndag, men tipper jeg går over og havner på November! Så er ikke så enkelt å komme over grensa for innlegg når det ikke er så mye aktivitet[emoji12][emoji12]
 
Tror mange synest det nesten er for mange krav til og kome inn på den skjulte gruppen, hvertfall om en ikke var «med» fra tidlig av her inne, og kanskje synest det er litt vel og lage tråd på tråd bare for og kome opp i nok tråder til og slippe inn på skjult:happy: eller så kan det være bare jeg som tenker det;)
Signerer denne, men nå har jeg sendt forespørsel om å få komme inn i varmen. Forventningene er store nå altså, når man må leve opp til krav for å joine :hilarious:
 
Ja jeg har lest kravene til og delta på skjult:happy: og skjønner at en må ha noen kjøreregler, jeg tror bare mange (meg inkludert) synest det er mye og skulle ha laget 50 tråder før en slipper inn;)
Verken du eller andre skal lage 50 TRÅDER!!!!:) du skal skrive 50 INNLEGG kjære deg!:) å det skjer sabla fort om man bare hiver seg med i alle samtalene som er startet ,omså eldgamle tråder her inne på November. Å inne på Leker er det mange tråder å svare på for å få opp antall innlegg på ett jafs:)
 
Nope![emoji5] bare på skjult på oktober! Har termin på søndag, men tipper jeg går over og havner på November! Så er ikke så enkelt å komme over grensa for innlegg når det ikke er så mye aktivitet[emoji12][emoji12]

Nei, ser den, men må nesten være med å lage litt liv selv også og evt starte noen tråder:) Jeg svarer som regel på de fleste trådene. Har som sagt prøvd å lage en del tråder her på november på det åpne forumet, men var ikke så mange som da svarte.
 
Håper noen flere blir med å skriver her på det åpne forumet og flere blir med på skjult der man kan prate om litt mer private ting:)
 
Jobber med saken[emoji38][emoji38][emoji38]

Så bra, veldig fint om aktiviteten her inne har seg opp litt:) Håper det har smitteeffekt og flere slenger seg på:D
 
Verken du eller andre skal lage 50 TRÅDER!!!!:) du skal skrive 50 INNLEGG kjære deg!:) å det skjer sabla fort om man bare hiver seg med i alle samtalene som er startet ,omså eldgamle tråder her inne på November. Å inne på Leker er det mange tråder å svare på for å få opp antall innlegg på ett jafs:)

:laughing025 Jeg tror jeg skal legge meg:laughing002 sorry min feil, litt mer overkommelig da ja:laughing002 tror jeg at jeg har også , hvertfall ikke mye om og gjøre:laughing002
 
Back
Topp