Thea og mamma
Glad i forumet
Nick: Thea og mamma
Fødselsdato: 21/5-13
Termin:28/6-13
Uke: 35
Kjønn: jente
Barnets navn: Martine
Klokkeslett: 18.58
Vekt: 2790 gram
Lengde: 47 cm
Hodeomkrets: 34 cm
Gratulasjoner:
Fødselshistorie: Vannet gikk 19. mai, på utsiden av bilen. Hadde akkurat kommet hjem fra Haler. Ringte sykehuset og ble lagt inn samme kveld. Fikk antibiotika, pga infeksjon, frem til fødsel startet. Ble satt igang med drypp den 21/5 kl 11
Ble sjekka halv tre og det hadde ikke skjedd en dritt, kjente jeg mista litt motet da.... Men kl 17 startet noen rier som var var et sant helvete....hagla inn og jeg rakk ikke engang å puste mellom dem, såååå intense var dem, og VONDE :-( Brukte lystgassen flittig og fikk satt epidural, men den rakk vel egentlig aldri virke ordentlig...Martine ble født etter to timer intens fødsel, og jeg endte på operasjonsbordet pga at morkaka ikke ville ut og jeg mista 1,7 liter blod. Men etter 1 uke på barsel var vi klare for å reise hjem
Bilde:
Fødselsdato: 21/5-13
Termin:28/6-13
Uke: 35
Kjønn: jente
Barnets navn: Martine
Klokkeslett: 18.58
Vekt: 2790 gram
Lengde: 47 cm
Hodeomkrets: 34 cm
Gratulasjoner:
Fødselshistorie: Vannet gikk 19. mai, på utsiden av bilen. Hadde akkurat kommet hjem fra Haler. Ringte sykehuset og ble lagt inn samme kveld. Fikk antibiotika, pga infeksjon, frem til fødsel startet. Ble satt igang med drypp den 21/5 kl 11
Bilde: