34+3 i går.. og da var mageboeren fornøyd :P

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Spiste middag i 5tia og fikk litt småvondt i magen etterpå. Tenkte at jeg sikkert bare måtte på do etterhvert, så jeg satte meg i godstolen og slappa av. Halv åtte smalt det i buksa og noe rant ut - hoppa opp og ropte til sambo at jeg trodde vannet hadde gått, og stakkars gutten fikk panikk. Måtte ha hjelp fra meg til å finne nr til legevakta :p Han ringte og sa at vi trodde vannet hadde gått, men at jeg ikke hadde rier. Han fikk da beskjed om å vente mens de ringte til jordmor og forhørte seg. Det ble rekvirert ambulanse som skulle kjøre meg de tre timene til Bodø sykehus. Da ambulansen kom etter en laaaang stund (skulle jo bare inn og sjekke om vannet hadde gått), ringte de til jordmor som vi skulle plukke opp på veien - hun måtte komme i møte med oss for her var det plutselig sterke rier. Det tok litt tid å få flytta meg fra sofaen til båra, og ei stund trodde ambulansefolka at det ble hjemmefødsel :p da de endelig hadde meg på båra hadde hun ene allerede ringt etter seakingen, og vi kjørte til nærmeste mulige landingssted. Der kom jordmor inn i bilen og undersøkte meg, seks cm åpning og hodet langt ned! Helikopteret kom ca 2120, landet i Bodø ca 22, og klokka 22:10 kom ei lita jente til verden inni helikopteret på flyplassen i Bodø. Helt syk opplevelse, var vondt som fy, ikke minst fordi de lempa meg skeivt inn i helikopteret.. lå og fødde med en jernstang under venstre skulder :p Ble undersøkt og fikk noen sting på sykehuset, og litt maaaaat, før vi litt før 24 fikk komme ned og se vidunderet <3 48cm og 2885g :) Puster godt selv, og alt ser fint ut så langt. Ligger bare og venter på å kunne gå ned igjen <3 Tenk at jeg har blitt mor, skulle liksom gå over tiden jeg! :p
 
Dette blir noe å fortelle lillemor når hun blir større. :p Gratulere så mye med lille jenta! :D Må være herlig å få se lille magebeboeren. :)
 
Åi :) gratulere så kjempe masse med en liten prinsesse :) :) :) det var en kjempe nyhet tilig på morgen :)
 
Ååå, gratulerer!! Nå kom tårene her :p Junijentene er igang <3
 
Åååå!! Gratulerer så mye !! For en fødsel ja! Hadde det travelt frøkna di :):) Kos dere masse :)
 
Oioi! Det gikk jammen meg fort! Håper alt er bra med dere :)

Og gratulerer så mye med ei lita jente og som mamma :D
 
Gratulerer så mye! Så fantastisk!
 
Åh, kjære Hønselovisa! Det var intenst! Her triller tårene! Gratulerer sååååååå mye med lille jenta! Hun var jo perfekt størrelse da, så dette går nok supert!
 
wow :) Gratulerer :)
 
Oiii! Dette var jeg ikke forberedt på! Hjelpes meg! Hehe, regner med du heller ikke var det :p Men gratulerer så masse!!! Hørtes ut som en hektisk fødsel, men du virker til å være i relativt god form i hvert fall? Herlig :) Gratulerer igjen!!
 
oi, her gikk det unna! Gratulerer så mye med jenta di! :D Godt at alt gikk bra :)
 
GRATULERA SÅ MASSE <3 <3

tenk at en av oss junijenter har født...det va nesten litt skremmende :p
kjempe glad på deres vegner :) kos dere sån med den lille perfekte jenta!
 
Åååå herregud, gratulerer sååå masse <3
ååååå Guri nå gleder jeg meg til å se min lille prinsesse ååå :) heldig du er snuppa <3
 
Back
Topp