Fødselsstripen

Tror jeg har den, mener den var sterkere for noen uker siden og at den kom ganske tidlig.

Ikke fått den. Hadde den ikke sist heller. Har vel mye med pigmentering i huden å gjøre har jeg hørt? Jeg er ganske lys i huden og i hår, og får generelt lite farge om sommeren også. Vet ikke om det er slik da men?

Jeg fikk den sist, og jeg er ikke akkurat blek, brunt hår, og om sommeren blir jeg veldig fort brun i huden. Kan jo hende den kommer sent denne gangen? ;)

Synes ikke så godt på bilde kanskje men... både under og over..

Vedlegg

• 1424562369922.jpg
    1424562369922.jpg
    35,8 KB · Visninger: 44
Fikk den for en god del uker siden. Både over og under navlen :)

Den kom i uke 30 ca, samtidig som brystvortene ble større og mørkere :-)

Den kom veldig tidlig og sterkt hos meg. Kan være fordi jeg har middelhavs "aner" og mye pigmenter i huden. :)

Jeg har, opp til under brystene. Mannen lurer på om den ender helt opp til ansiktet til slutt :b

Har hørt at går den over navelen så er det gutt og er den under navelen så er det jente :)
Jeg har hatt denne i alle mine svangerskap, jeg blir ikke fort brun :p
Heldigvis så blir den borte igjen :)

Har hørt at går den over navelen så er det gutt og er den under navelen så er det jente :)

Jeg har en gutt og venter to gutter, og min har aldri gått over navelen. :-)

Har lest det samme et eller annet sted. Jeg fikk under navlen for mange uker siden. Har begynt å bli sterkere også over navlen de siste par ukene. Og jeg venter jente :)

Jeg venter gutt og den går over og under..

Jeg ser den av og til. Med førstemann var den kjempe tydelig. Husker ikke når jeg fikk den...

Jeg har ikke fått, men er mørkere inni navlen :p

Med tvillingguttene hadde jeg bare fra navlen og ned, men til gjengjeld veldig synlig. Nå har jeg over navlen også, men litt lysere. Gutt denne gangen også. Jeg blir for øvrig ikke fort brun;)

Back
Topp