Fødselsstripen

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Eller linea nigra, som den egentlig heter. ;) Noen som har fått den?

Det gikk plutselig opp for meg for noen dager siden at den ikke har dukket opp i dette svangerskapet. Husker ikke når jeg fikk den sist, men kom vel mellom uke 20 og 30 en gang.

Ja.. den streken på magen?

Ja! Fysj.. Hvor kom den fra liksom. Min kom for noen uker siden!! Liker det ikke..

Har ikke fått den enda hvertfall! Fikk den ikke i det hele tatt forrige svangerskap :)

Jeg fikk den da jeg gikk gravid med storebror, men ikke med nr 2 og har heller ikke fått den til nå :-)

Eller linea nigra, som den egentlig heter. ;) Noen som har fått den?

Det gikk plutselig opp for meg for noen dager siden at den ikke har dukket opp i dette svangerskapet. Husker ikke når jeg fikk den sist, men kom vel mellom uke 20 og 30 en gang.
Jeg fikk den sist jeg var gravid, men ikke dukket opp enda nå... :) rart det egentlig!

Okei :-) Da får jeg bare vente å se om den dukker opp her.
Når jeg fikk den med storebror, så kom den ganske tidlig. Uke 16 eller noe, men vet ikke om det er noe fasit på det da :-)

Ikke fått den. Hadde den ikke sist heller. Har vel mye med pigmentering i huden å gjøre har jeg hørt? Jeg er ganske lys i huden og i hår, og får generelt lite farge om sommeren også. Vet ikke om det er slik da men?

Har fått den ja, og ikke bare under navlen, den går ca 10 cm over også. Dukket opp for noen uker siden.

har begynt å vise seg litt fra navlen og ned :P hadde hele veien med nr 1.. husker faktisk ikke med nr 2 :P

Back
Topp