Fødselspartogram

Smil90

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Har dere sett deres? Hørt om det?

Jeg har aldri hørt om det før jeg las denne artiklen.
Jeg har hele tiden tenkt at jeg kunne tenkt meg mer informasjon. Når tok de vannet, hvor lenge presser jeg og flere andre ting.

Fikk det på barsel når jeg snakket om fødselen med jordmor.

Jeg fikk det hos jordmor under fødselsamtalen, så den ligger i svangerskapspermen min, veldig kjekk å se tilbake på :)

Fikk det da vi dro fra barsel samt på etterkontroll av jordmor med litt mer forklaring!

Jeg fikk ikke det, og har ikke hørt om det heller. Kunne tenke meg å ha den..

Fikk heller ikke, eller, fikk epikrise, mn det blir jo ikke helt det samme... skulle gjerne hatt det etter første som endte i hastesnitt, denne gangen var d jo planlagt snitt, så ikke fullt så spennende:)

Jeg fikk det da jeg hadde samtale med jordmor etter fødselen :)

Fikk det på hjemreisesamtalen, hun jeg hadde samtalen med gikk gjennom den med meg ☺

Aldri hørt om det? Fikk bare en kjapp 3 minutters samtale før vi dro hjem etter en uke på barsel. Min fødsel ble hastekeisersnitt pga morkakeløsning.. Fikk epikrise, men den var ikke særlig informativ. Eller korrekt.
Mye plager i ettertid med morkakerester som måtte opereres ut og slikt. Mange spørsmål ubesvart, så noe sånt hadde vel vært bra.

Har fått det med begge barna på fødselssamtalen på barselhotellet:)

Fra denne fødselen er det kun ett punkt på den, det var når de koblet meg på, og 7min senere var hun født, så det var ikke så mye å lese av den:P

Men den forrige var det hvertfall noen timer med info! Syns det var greit å ha i ettertid:)

Back
Topp