Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fortNogle som har erfaringer?
Har termin 27. august, og vi vurder at reise en liten tur i oktober kanjske, men lurer på hvor fort vi får fødselsnummer, så vi kan lage pass og bestille reisen?![]()
Det går fortJeg skaffet pass da jr var 4 uker. Reiste på ferie da han var 6 uker.
Fødselsnummer er nå det man får på sykehuset fikk jeg beskjed om da jeg fødte i 2018. Var ikke slik i 2016, så ganske nytt.
Pass kommer det an på ventetid i ditt fylke.
Når jeg fødte i juli 2017 så fikk vi fødselsnr innen en uke ca![]()
Da jeg fødte i 2017 fikk mini fødselsnr på sykehuset. Bror og svigerinne fikk en nå i januar, på andre siden av landet, de måtte etterlyse fødselsnummeret da de ikke hadde fått det etter 2 uker- mini var vel 3 uker før de fikk fødselsnummer.
Pass på å bestille med avbestillingsforsikring. Tiden med spedbarn er veldig uforutsigbar.Husk også forsikring for dere alle, som dekker alt på reisen.
![]()
Reiseforsikring du ikke fikk da barna var små?Får man forsikra så små barn? Eg fikk ikkje lov i 2010 og 2012. Men kan jo ha endra seg.
Reiseforsikring du ikke fikk da barna var små?![]()
De tre første mnd var ungene dekket inn under spedbarnsforsikring (gratis), deretter tredde forsikringen vi opprettet i kraftNei vanlig forsikring. Reiseforsikring sjekka eg ikkje.
De tre første mnd var ungene dekket inn under spedbarnsforsikring (gratis), deretter tredde forsikringen vi opprettet i kraftfødt i 2016 og 2017
![]()
Ting forandrer seg fra år til årDet fans ikkje noko slikt når eg fikk barn.
Ting forandrer seg fra år til år![]()
Ikke vits i å sette seg inn i alt da, neiTydeligvisMen no er eg ferdig med barn
![]()