Fødselsgave til medforelder?

En tråd i 'Mai 2019' startet av MaiMor19, 27 Apr 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Ingen planer om der her heller :p

2. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Junibarna 2019 Desemberskatter 2016 Januar 2017

Nei, får da være grenser, de får da en baby uten å måtte igjennom en fødsel :)

3. Cinzia Glad i forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019

Her har barnefar virkelig stått på for å gjøre alt ferdig til lille kommer og for å avlaste meg og mitt bekken. Han har pusset opp barnerommet alene, stått for hovedandelen av alt som må gjøres her hjemme av rydding og mat laging og gjør alt han kan for at jeg skal kunne slappe av frem til fødsel. Jeg synes virkelig at han fortjener en fødselsgave han også for alt han har gjort.

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  4. MaiMor19 Forelsket i forumet

Din mann høres ut som min, er virkelig stå på-kar som fikser alt nå som jeg ikke orker lenger...

Hva har du tenkt til å gi?

5. Krølle88 Glad i forumet It's gonna be May 2019

Jeg vurderer å kjøpe en Manchester United drakt til han. Men er enig i at de ikke trenger noe, og at baby er nok i seg selv. :happy:

Hadde ikke blitt lei meg om jeg hadde fått en liten oppmerksomhet av han... :happy:

Men det er noe han ønsker seg som ikke koster all verden, og jeg liker å gjøre han glad. Han har jo hatt skikkelig sympatisvangerskap og, så kanskje han blir symtomfri etter en liten gave:hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  6. Cinzia Glad i forumet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019

Han sammler på filmer, så han får et par som står på ønskelista.

7. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Blir ikke å kjøpe noe. Han får verdens beste gave som jeg har jobbet med i nesten 9 mnd, det må da holde?

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  8. Nordlandsjente Betatt av forumet

Nei, er det noen så fortjener det så må det være vi mødre som har bært på barnet i 9 mnd! Og jeg hintet så mye om et mor til to-smykke her om dagen at mannen kjøpte det til meg ;)fornøyd!!

9. Rainbow Baby 2022 Glad i forumet Marshmallows 2022 It's gonna be May 2019 Junibarna 2019

Har ikke planlagt noe spesielt for han, utenom babyen :hilarious: Men jeg skal få «push present». En Louis Vuitton veske jeg har ønsket meg lenge :excited001

• Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1

Del denne siden