Fødselsgave til medforelder?

Nei, får da være grenser, de får da en baby uten å måtte igjennom en fødsel :)
 
Her har barnefar virkelig stått på for å gjøre alt ferdig til lille kommer og for å avlaste meg og mitt bekken. Han har pusset opp barnerommet alene, stått for hovedandelen av alt som må gjøres her hjemme av rydding og mat laging og gjør alt han kan for at jeg skal kunne slappe av frem til fødsel. Jeg synes virkelig at han fortjener en fødselsgave han også for alt han har gjort.
 
Her har barnefar virkelig stått på for å gjøre alt ferdig til lille kommer og for å avlaste meg og mitt bekken. Han har pusset opp barnerommet alene, stått for hovedandelen av alt som må gjøres her hjemme av rydding og mat laging og gjør alt han kan for at jeg skal kunne slappe av frem til fødsel. Jeg synes virkelig at han fortjener en fødselsgave han også for alt han har gjort.

Din mann høres ut som min, er virkelig stå på-kar som fikser alt nå som jeg ikke orker lenger...

Hva har du tenkt til å gi?
 
Jeg vurderer å kjøpe en Manchester United drakt til han. Men er enig i at de ikke trenger noe, og at baby er nok i seg selv. :happy:

Hadde ikke blitt lei meg om jeg hadde fått en liten oppmerksomhet av han... :happy:

Men det er noe han ønsker seg som ikke koster all verden, og jeg liker å gjøre han glad. Han har jo hatt skikkelig sympatisvangerskap og, så kanskje han blir symtomfri etter en liten gave:hilarious:
 
Din mann høres ut som min, er virkelig stå på-kar som fikser alt nå som jeg ikke orker lenger...

Hva har du tenkt til å gi?
Han sammler på filmer, så han får et par som står på ønskelista.
 
Blir ikke å kjøpe noe. Han får verdens beste gave som jeg har jobbet med i nesten 9 mnd, det må da holde?
 
Nei, er det noen så fortjener det så må det være vi mødre som har bært på barnet i 9 mnd! Og jeg hintet så mye om et mor til to-smykke her om dagen at mannen kjøpte det til meg ;)fornøyd!!
 
Har ikke planlagt noe spesielt for han, utenom babyen :hilarious: Men jeg skal få «push present». En Louis Vuitton veske jeg har ønsket meg lenge :excited001
 
Back
Topp