Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg kjøpte "Pappa for første gang" av Finn Bjelke og den falt veldig i smak her i huset!jeg har lyst å kjøpe en pappa-bok av noe slag![]()
Kjekt med skikkelig kamera når babyen kommer. Er noe vi og kommer til å prioritere å kjøpeMin kjære har bursdag snart. Han ønsker seg GoPro kamera eller nytt (stort) TV. Får se hva det blir til ;-) En tv er jo en fordel for meg også. Hos han fikk jeg selv et speilreflekskamera, noe som kommer til nytte for oss begge når babyen kommer
Sent from my iPhone
Verdens beste Pappa av Per Asbjørn Risnes jr var morsom og informativjeg har lyst å kjøpe en pappa-bok av noe slag![]()
Det var jo en veldig fin gaveHer har sambo måttet ha 4mnd.ekstra permisjon, gjort nesten ALT med kommende storebror siden januar og nesten ikke kunnet gjøre noe aleine pga.den skrøplige kroppen min...så her blir det uten tvil en fødselsgaveVuderer sterk å høre om en kamerat vil være med han avgårde en helg og sende han på kompistur til f.eks Berlin, London eller Edinburgh...må bare finne ut av hvem av stedene jeg kan "ofre" til kompistur siden vi har snakka om å dra alle stedene sammen
![]()
Haha hadde jeg hengt opp noe trengingsgreier hadde han blitt skikkelig fornærma, for han har lagt på seg sammen med meg![]()
Men jeg har babyvekt, hva er hans unnskyldning![]()
Skjønner at de sier nei av og til, men synes vi fortjener litt ekstra kos og massasje under graviditeten jegKjøper en doorgym og henger opp og litt treningsstæsj. Mest fordi han ikke fikk bursdagsgave i februar fikk nei når jeg spurte om fotmassasje etter 3 timer med gåing, og når jeg spurte om han kunne kose littpå ryggen min. Så...
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
HeheHaha hadde jeg hengt opp noe trengingsgreier hadde han blitt skikkelig fornærma, for han har lagt på seg sammen med meg
Men jeg har babyvekt, hva er hans unnskyldning![]()