Fødselsgave til mannen?

Skjønner at de sier nei av og til, men synes vi fortjener litt ekstra kos og massasje under graviditeten jeg;)

Haha joda, men skal sies at det er det eneste jeg har spurt om på 7-8 mnd går alle turene med bikkja selv på tross av bekkenløsning og halting, lager alle middager, vasker og tar klærne. Vi hadde trasket i tre timer fordi hans lillebror var på besøk, og jeg ba pent om ikke han kunne kna litt på beina som omtrent var to skostørrelser større. Jeg klager aldri og det sier han jo selv også så synes definitivt han kunne tatt den tre-minuttern for å hjelpe meg med blodsirkulasjonen derfor er ikke gaven min en "takk for hjelpen og at du stiller opp når jeg bærer frem babyen vår for oss"-gave, men en grattis med overstått-gave

Alle smiletegnene mine forsvinner etter jeg poster, så overse at jeg virker som ei sur røy , er vel mer som ei fornærma gås

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Haha hadde jeg hengt opp noe trengingsgreier hadde han blitt skikkelig fornærma, for han har lagt på seg sammen med meg :D
Men jeg har babyvekt, hva er hans unnskyldning :P

Haha han ønsker seg det selv altså, er treningsgutt har fått seg noen gravidkilo han også som han skryter litt av selv, og hang konstant i doorgymmen til broren sist vi var der, ellers hadde jeg vel funnet noe annet å gi

Haha han ønsker seg det selv altså, er treningsgutt har fått seg noen gravidkilo han også som han skryter litt av selv, og hang konstant i doorgymmen til broren sist vi var der, ellers hadde jeg vel funnet noe annet å gi

Sambo har sånn og den blir flittig brukt :)

Hmm, kunne nok kanskje tenkt meg å gi en gave ja :) men helt hva er jeg litt usikker på:p

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Mannen min fyller 30 neste uke,så tenkte kieltur til helgen. Å Fødselgaven er jo ungen :p

Haha joda, men skal sies at det er det eneste jeg har spurt om på 7-8 mnd går alle turene med bikkja selv på tross av bekkenløsning og halting, lager alle middager, vasker og tar klærne. Vi hadde trasket i tre timer fordi hans lillebror var på besøk, og jeg ba pent om ikke han kunne kna litt på beina som omtrent var to skostørrelser større. Jeg klager aldri og det sier han jo selv også så synes definitivt han kunne tatt den tre-minuttern for å hjelpe meg med blodsirkulasjonen derfor er ikke gaven min en "takk for hjelpen og at du stiller opp når jeg bærer frem babyen vår for oss"-gave, men en grattis med overstått-gave

Alle smiletegnene mine forsvinner etter jeg poster, så overse at jeg virker som ei sur røy , er vel mer som ei fornærma gås

Hehe:D Hadde blitt svært fornærma jeg og. Tror til og med det hadde kommet noen hormonelle tårer om jeg kjenner meg selv rett og i en slik situasjon. Du høres ut som en lett gravid å leve med i alle fall:) Nå på slutten er jo bekkenet helt forferdelig etter kun en times gåtur.. Gjerne mindre og.

Tenker gaven er et barn, så vil ikke gi noe mer, skal få julegave da;) men han sier han får beste julegave i år med å bli far for første gang. Tenker det at en kvinne vil bære frem et barn er en stor gave for en mann;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Forrige gong kjøpte eg eit fint kort som eg hadde med i fødebagen. Skreiv nokre velvalgte ord og teikna litt etter. Este evne. Gav det til han på sjukehuset etter eit par dagar. Vi fann kortet no når vi rydda i andre kort og ting fra tida etter fødselen. Det var ein rørt mann som las kortet att, med den no 3år gamle "babyen" sin i armkroken. Det skal ikkje alltid så mykje til :)

Jeg fikk en veldig god påminnelse her også, det er jo farsdag ikke sååå lenge etterpå heller.. Så man kan jo evt slå sammen med første farsdag gave :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Hehe:D Hadde blitt svært fornærma jeg og. Tror til og med det hadde kommet noen hormonelle tårer om jeg kjenner meg selv rett og i en slik situasjon. Du høres ut som en lett gravid å leve med i alle fall:) Nå på slutten er jo bekkenet helt forferdelig etter kun en times gåtur.. Gjerne mindre og.

Har i perioder slitt med å komme meg over stuegulvet.. :) dumme bekken! Tok en tårevåt prat om det i går, om det blir endringer så skal han jammen få en liten ting lell :) kjøper jo god øl til han til hver helg (ja jeg tar også handlingen) så han lider ikke: D

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Har i perioder slitt med å komme meg over stuegulvet.. :) dumme bekken! Tok en tårevåt prat om det i går, om det blir endringer så skal han jammen få en liten ting lell :) kjøper jo god øl til han til hver helg (ja jeg tar også handlingen) så han lider ikke: D

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
Høres ikke slik ut nei, høres ut som han har det ganske luksus:D

Back
Topp