Fødselsgave til mannen?

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Har lyst å overraske mannen med en fødselsgave. Han har jo vært så flink, og fortjener en oppmerksomhet:) Har funnet en klokke, så blir gjerne den. Noen som har andre forslag?

Her får han en pakke med litt forskjellig han bruker å ha med seg på jakt, ettersom han skal på jakt i slutten av september :)
Syns han fortjener en liten oppmerksomhet for han har virkelig holdt ut med mye, og vært veldig flink til og hjelpe meg med det aller meste :)

Jeg har også en veeeldig tolmodig og snill mann... Mn jeg syns d bare skulle mangle :p er jeg som har hatt alle plagene og som skal føde barnet hans så her blir det ingen gave :p

Min kjære har bursdag snart. Han ønsker seg GoPro kamera eller nytt (stort) TV. Får se hva det blir til ;-) En tv er jo en fordel for meg også. Hos han fikk jeg selv et speilreflekskamera, noe som kommer til nytte for oss begge når babyen kommer :)

Sent from my iPhone

Vi gir hverandre ikke gaver.
Er jo tredje gangen dette her. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jeg har lyst å kjøpe en pappa-bok av noe slag :)

Min kjære har bursdag snart. Han ønsker seg GoPro kamera eller nytt (stort) TV. Får se hva det blir til ;-) En tv er jo en fordel for meg også. Hos han fikk jeg selv et speilreflekskamera, noe som kommer til nytte for oss begge når babyen kommer :)

Sent from my iPhone
Kjekt med skikkelig kamera når babyen kommer. Er noe vi og kommer til å prioritere å kjøpe:)

Jeg elsker gaver og sånt, men har ærlig talt ikke tenkt å kjøpe noe til samboer jeg. Ja, han har vært super til å stille opp mens jeg har vært gravid, og jeg er evig takknemlig for det, så det er mulig han har fortjent det. Men vi var jo to om å lage dette barnet, så jeg tenker det egentlig bare skulle mangle at han stiller opp litt ekstra når jeg er dårlig fordi jeg bærer barnet... Og tenker at det er ungen han kommer til å bry seg om uansett, slik at en gave ikke vil bety så mye for ham....

Eksen fikk den "Verdens beste pappa"-boka en stund før junior ble født og den falt i smak, så det er ikke den dummeste ideen det om man skal kjøpe noe..... :-)

Tenker bare det er en fin anledning til å gi en ekstra oppmerksomhet, som viser at jeg tenker på han og setter pris på han. Er jo absolutt ikke et must:) Synes det er litt stas å gi ekstra oppmerksomhet og gaver en gang i blandt:)

Samboern min har bursdag 2uker før termin.. og jeg aner ikke hva jeg skal gi til han..

Her har sambo måttet ha 4mnd.ekstra permisjon, gjort nesten ALT med kommende storebror siden januar og nesten ikke kunnet gjøre noe aleine pga.den skrøplige kroppen min...så her blir det uten tvil en fødselsgave :) Vuderer sterk å høre om en kamerat vil være med han avgårde en helg og sende han på kompistur til f.eks Berlin, London eller Edinburgh...må bare finne ut av hvem av stedene jeg kan "ofre" til kompistur siden vi har snakka om å dra alle stedene sammen ;)

Her har sambo måttet ha 4mnd.ekstra permisjon, gjort nesten ALT med kommende storebror siden januar og nesten ikke kunnet gjøre noe aleine pga.den skrøplige kroppen min...så her blir det uten tvil en fødselsgave :) Vuderer sterk å høre om en kamerat vil være med han avgårde en helg og sende han på kompistur til f.eks Berlin, London eller Edinburgh...må bare finne ut av hvem av stedene jeg kan "ofre" til kompistur siden vi har snakka om å dra alle stedene sammen ;)
Det var jo en veldig fin gave:) Den blir nok satt pris på;)

Tenker jeg skal kjøpe inn noen av favorittølene hans :)

Til jul blir det bøker om barnemat fra prinsessa, for han liker å lage mat.

Kjøper en doorgym og henger opp og litt treningsstæsj. Mest fordi han ikke fikk bursdagsgave i februar fikk nei når jeg spurte om fotmassasje etter 3 timer med gåing, og når jeg spurte om han kunne kose littpå ryggen min. Så...

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Haha hadde jeg hengt opp noe trengingsgreier hadde han blitt skikkelig fornærma, for han har lagt på seg sammen med meg :D
Men jeg har babyvekt, hva er hans unnskyldning :P

Haha hadde jeg hengt opp noe trengingsgreier hadde han blitt skikkelig fornærma, for han har lagt på seg sammen med meg :D
Men jeg har babyvekt, hva er hans unnskyldning :P

Mannen min kaller det fenomenet for sympati-gravid! :D Hihi ;)

Kjøper en doorgym og henger opp og litt treningsstæsj. Mest fordi han ikke fikk bursdagsgave i februar fikk nei når jeg spurte om fotmassasje etter 3 timer med gåing, og når jeg spurte om han kunne kose littpå ryggen min. Så...

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Skjønner at de sier nei av og til, men synes vi fortjener litt ekstra kos og massasje under graviditeten jeg;)

Back
Topp