Fødselsgave til far

Han får nok ikke noen fødselsgave, nei :)
Men siden det er farsdag i november så får han den Mini-NES-maskina som kommer ut etterhvert. Har forhåndsbestilt den til han, så har han noe å kose seg med mens eldstemann er i bhg og jeg ligger i koma med puppen ute :p
 
Har ikke tenkt å gi noe fødselsgave til han. Føler jeg har vist stor takknemmelighet for all støtten han har gitt meg igjennom graviditeten på ulik måte allerede. Ønsker heller å gi han noe på farsdagen da den er bare en uke før termin :happy:
 
Vi tenkte i utgangspunktet å gi hverandre en liten gave, men vi kom aldri så langt, siden lille ville komme 13 dager før :p
 
Aldri hørt om fødselsgave til far, det blir ikke gitt her. men farsdag i november skal feires :)
 
Jeg planlegger en liten goodie bag med diverse ting som sambo liker. Bare som en liten overraskelse og oppmerksomhet til han på barsel:)
Har du tenkt noe mer på hva du vil fylle oppi? Jeg har ikke greid å bestemme meg helt.. Tenkte et blad og den hakkespettboka for småbarnspappaer kanskje. Lurer nå på om jeg bare skal kjøpe en liten gave i stedet. Han har bursdag i november også, så da har jeg allerede kjøpt det han ønsket seg til den dagen :)
 
Har du tenkt noe mer på hva du vil fylle oppi? Jeg har ikke greid å bestemme meg helt.. Tenkte et blad og den hakkespettboka for småbarnspappaer kanskje. Lurer nå på om jeg bare skal kjøpe en liten gave i stedet. Han har bursdag i november også, så da har jeg allerede kjøpt det han ønsket seg til den dagen :)
Uff, nei. Jeg har helt glemt denne godte-bagen:/ alt jeg har er et krus det står "Far" på inni et hjerte og 2 redbull *ler* aner ikke hva mer jeg skal kjøpe heller.. sambo har også bursdag i november, så han får det han ønsker seg da. Ikke lett å kjøpe noe til disse mennene :p
 
Ser ikke hvorfor han skal få gave. Er jeg som gjør jobben med å lage babyen, og forventer ingen gave for det heller ;) :p men siden det er farsdag i november blir det vel å bake en kake til ham
 
Back
Topp