Fødselsgave til far

Babyinov16

Flørter med forumet
Skal dere gi? Tips?
 
Ja, jeg ga en fancy fleecegenser med merinoull! Var konstant syk hele graviditeten så han fortjente og en gave!
 
Jeg vil gjerne gi han noe som kan være i nærheten av å vise hvor takknemlig jeg er for han og hvor mye han betyr men aaaaner ikke hva. Så jeg følger:)
 
Eg har allerede gitt han, syns han har vore so flink å pussa opp og ordna klart te baby ska komma mens eg har stort sett låge på sofaen.. so da blei den nya polar puls klokkå m600 så han sa din gong han kunne tenka seg. han blei kjempe gla for den! Supert te dei så lika å halda seg i form/trena!
 
Jeg har allerede kjøpt og gitt farsgave:p har kommet et nytt spill på PlayStation, som j ga han til å kose seg med i de 2 ukene med perm etter at baby er født:) et spill han har venta lenge på! :) Er 38 uker, så lille kommer når som helst, så da fikk han det nå (i tillegg til faren for at han skulle funnet på å kjøpt det selv:hilarious:)
 
Jeg planlegger en liten goodie bag med diverse ting som sambo liker. Bare som en liten overraskelse og oppmerksomhet til han på barsel:)
 
Blir nok ikke noen gave til verken far eller mot annet enn en baby!:) men snart er det jo farsdag, så følger gjerne med her for å få tips til da!:)
 
Jeg planlegger en liten goodie bag med diverse ting som sambo liker. Bare som en liten overraskelse og oppmerksomhet til han på barsel:)

Dette tenkte jeg også. :) Har ikke fantasi til gave (han har liksom alt), så jeg tror dette er bedre.
 
Nah... Jeg gir trossalt han et barn og han har gitt meg den æren og kjærligheten av å få være mamma til hans barn! :)
 
Tenkte å gi han en farsgave. Men vet ikke helt hva enda. Men håper å gi han verdens beste sønn da.
 
Han fikk den nyeste ølbryggeboka for et par måneder siden og så fikk han babymanualen for noen uker siden. Jeg har vært mye syk/dårlig i svangerskapet og føler at han har stilt opp 110%, så jeg synes det var litt hyggelig å kunne overraske han. Han får ikke noe gave ved fødselen, men han får en pappa t-skjorte i farsdagsgave og så har jeg lagd pakkekalender til jul til ham:)
 
Nei, vi driver ikke så mye med gaver. Mer skrot å samle på. :/
 
Skal føde kanskje midt i jula og han er ikke typen som liker å få gaver :p så her blir det ingenting :)
 
Syns barnet er gave nok for oss! Men har tenkt på at det hadde vært koselig å kjøpe inn noe jeg vet han liker, feks liten cognacflaske, jaktblad og noe snavvel som jeg kan gjemme hjemme før fødsel, og som han kan finne når han kommer hjem etter fødsel. Jeg er dårlig på overraskelser, tror han hadde satt pris på noe godt etter fødselen :D
 
For noe tull at far skal ha gave på barsel, noe av det fjerneste jeg har hørt. Det er da en selvfølge at han skal stille opp. Skal noen ha gave er det mor som tross alt går gjennom graviditet og fødsel. Får holde med farsdag, da skal han selvsagt få noe.
 
Jeg har kjøpt en tulle gave for å gratulere han som pappa. Han har ønsket å bli pappa lenge og derfor syntes jeg det er hyggelig å gi han en oppmerksomhet :) Har kjøpt hakkespett boka for fedre, t-skjorte det står daddy på og noe godis han liker. Tenkte også å kjøpe et kort :) Jeg syntes alltid det er hyggelig å gi en oppmerksomhet til noen man er glad i når det skjer noe spesielt i livet deres :)
 
Back
Topp