Fødselsgave/barselgave

LøveMamma-15-18

Elsker forumet
Junibarna 2015
Novemberlykke 2018
Har du fått barselgave av din partner etter fødselen? Og ga du barselgave til din kjære?

Jeg har vært så heldig å få en nydelig alliansering med tre diamanter, én for hver av oss, siden vi nå har blitt en familie på 3;) Hvis vi får en lillebror eller -søster en gang, så blir det en ny stein i ringen:D

Pappaen ble kjempeoverrasket da han fikk barselgave av meg, for det hadde han ikke regnet med i det hele tatt! Han fikk Hakkespettboka for nybakte fedre, en behagelig shorts til seg selv og en Liverpool-drakt i str 3-6 mnd (gjett om han gleder seg til den passer da!)

Jeg fikk min litt tidlig xD fikk smykke jeg skal bruke på bryllups dagen neste sommer, arv fra hans mor ❤️ jeg blei totalt forelska!

Tror ikke min kjære er klar over at det er noe som kalles barselgave engang ;) Men jeg hadde ikke forventet noe, og kjøpte heller ingenting til han.

Han kom hjem her om dagen med en stor flott glasskrukke som det sto chocolate på og han hadde fylt med godteri og en blomst <3 åssen skal det gå med vekta nå :o?

Tror ikke han vet det eksisterer ;) Vi kjøpte jo også tørketrommel i stedet for morgengave når vi gifta oss, så vi er litt utradisjonelle når det kommer til sånne gaver :p

Back
Topp