Flere som har vært på det på sykehuset?
Vi var idag, pga at første fødsel endte i akutt keisersnitt, og vi skulle derfor snakke litt rundt hva som skjedde sist, og hva vi kan forvente denne gangen. Før idag har jeg ikke gruet meg noe som helst, men da vi kom inn på legens kontor, så fikk jeg et skikkelig panikkanfall! Tårene trilla, jeg hulka, og både jeg og sambo ble like overrasket over reaksjonen
Tror det var en blanding av å se fødestolen hun faktisk hadde på kontoret + den grønne frakken (forbinder den med operasjonsteamet som hentet meg da det ble keisersnitt sist). Så jeg fikk ikke spurt om alt jeg hadde forberedt meg på
Men legen var kjempeflink, og alt hun snakket om var veldig fint i forhold til hva vi kan vente oss denne gangen.
Hun kom heldigvis på et fantastisk triks for å roe meg ned - en ekstra ultralyd
Så vi fikk hilse på lillebass som nå er ca 2,6 kg og fortsatt like symmetrisk og fornøyd! Ikke festet hodet helt enda, men lå godt nedi der 
Vi var idag, pga at første fødsel endte i akutt keisersnitt, og vi skulle derfor snakke litt rundt hva som skjedde sist, og hva vi kan forvente denne gangen. Før idag har jeg ikke gruet meg noe som helst, men da vi kom inn på legens kontor, så fikk jeg et skikkelig panikkanfall! Tårene trilla, jeg hulka, og både jeg og sambo ble like overrasket over reaksjonen
Hun kom heldigvis på et fantastisk triks for å roe meg ned - en ekstra ultralyd