Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det den greia som er to kvelder elns? Jeg spurte jordmor ang kurs, og hun sa det var en kveld om fødselen, og en med omvisning
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, ville bare vite om det var det kurset, eller om jeg hadde gått glipp av noeHer er det bare en kveld med info og omvisning i samme slengen men det varierer fra arrangør til arrangør.
Jordmora mi har mast sånn om at vi må melde oss på så jeg turde nesten ikke noe annet!
Wow,mdet var jo veldig bravi skal på kurs i august, 4 kvelder. En gang med jordmor om fødsel, en kveld med omvisning, en kveld med helsesøster om tiden etter man kommer hjem, og en kveld med bare damene med knipeøvelser og sånt med fysioterapeut. Tenker det kan være greit å få med seg![]()
hehe, sånn tenker jeg også om noen førstegangs vil og føler de har behov for det skal ikke jeg ta opp plassen demsSkulle på det da vi venta nr 1. Men han kom 4 uker før termin, så det ble ikke noe av. Ble oppringt fra helsestasjonen med tilbud om kurs dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset
etterpå har jeg ikke følt behov for det, bedre at førstegangsfødende får det tilbudet enn meg som skal ha nr 5![]()