Fødselsforbedrende kurs

Syns det beste med kurs var at vi møtte andre gravide par som er ca like langt på vei, og at mannen blir litt mer oppdatert på fødsel og barsel også. Jeg følte ikke at jeg lærte så mye, men er glad for at vi gikk på det sammen :happy:
 
Jeg/vi var på et forrige uke. Til tross for at jeg har unngått det meste info om fødsel var det lite jeg ikke visste fra før. Og ble egentlig der og da noe mer bekymret enn beroliget da hun viste plansjer av hva som skjer når livmorhalsen åpnes fordi det ble så veldig tydelig hvor stor baby som skal gjennom så liten åpning:eek:

Noen dager før var jeg på ammekurset hvor vi opprettet egen termingruppe, så det satte jeg pris på (og kunne jo ingenting om det, så det var nyttig) :)
 
Hva slags videosnutter var det? :)
Det var gjennom en app som heter Helseoversikt, er en jordmor som snakker om forskjellige faser i fødsel og andre ting om fødsel. Også skulle vi se "Bryst er best" på YouTube, det var veldig morsomt :hilarious: Trodde først den var en parodi, men så skjønte vi at den er en seriøs video fra 90-tallet :p
 
Det var gjennom en app som heter Helseoversikt, er en jordmor som snakker om forskjellige faser i fødsel og andre ting om fødsel. Også skulle vi se "Bryst er best" på YouTube, det var veldig morsomt :hilarious: Trodde først den var en parodi, men så skjønte vi at den er en seriøs video fra 90-tallet :p
Haha, den videoen så vi også på ammekurset. Hun dama i videoen er jo like aktuell, og forkjemper for amming :happy: Utrolig at de ikke har fått laget en ny video på så mange år. Jeg syntes likevel det var noen fine klipp for oss førstegangsmødre vertfall, som hvordan baby lager ansiktsbevegelser og hva det betyr :happy:
 
Haha, den videoen så vi også på ammekurset. Hun dama i videoen er jo like aktuell, og forkjemper for amming :happy: Utrolig at de ikke har fått laget en ny video på så mange år. Jeg syntes likevel det var noen fine klipp for oss førstegangsmødre vertfall, som hvordan baby lager ansiktsbevegelser og hva det betyr :happy:
Ja, tror innholdet absolutt er bra og riktig! Men da ble det litt humor i tillegg til nyttig informasjon, der gjør jo ingenting :hilarious:
 
Back
Topp