Fødselsdeprisjon

Attpåklattenognr3

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Etter et tøft svangerskap,uforventa overtid og ver heime aleine i 3 uker med baby som griner heile dagen fikk eg meg en smell.har hatt deprisjon før,mn bjunder og bli noen år siden.begynte på medisiner igår og måtte slutte og amme :( ikkje god følelse å kjenne på att du angra på heile greia,att han ikkje e min osv,mn regne med det kommer seg no når pappaen har komt heim og medisinen begynder og virke

Høres helt forferdelig ut, må ha vært veldig tøft for deg å være oppi det!! Godt du har fått hjem mannen og har fått hjelp! Sender deg en god klem!

Etter et tøft svangerskap,uforventa overtid og ver heime aleine i 3 uker med baby som griner heile dagen fikk eg meg en smell.har hatt deprisjon før,mn bjunder og bli noen år siden.begynte på medisiner igår og måtte slutte og amme :( ikkje god følelse å kjenne på att du angra på heile greia,att han ikkje e min osv,mn regne med det kommer seg no når pappaen har komt heim og medisinen begynder og virke
Stor klem til deg!! Det blir bedre. Du kan sende meg en melding her om du vil.

Uff, det må være helt forferdelig! Depresjon er jævlig og selv om eg har ("vanlig") depresjon så kan eg ikke forestille meg kor ille du har det nå. Masse god bedring og lykke til <3

Sniker fra desembergruppen!

Vil bare ønske deg god bedring og gi en varm klem!
Håper medisinene fungerer og at du føler deg bedre etterhvert :)

God bedring! Du er flink som tar tak i det og som deler det med oss! Godt at du har fått såpass med søvn nå, det har nok stor betydning. Klem!

Back
Topp