Prinsemamma23
Betatt av forumet
Er det noen her som skal skrive fødselbrev? Sender dere det inn til føden før termin eller har du det med deg når du kommer inn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og JM ble enig om at jeg skulle begynne å skrive så skulle jeg ta det med neste gang jeg skulle til hu. Så kan hu se om det var noe så kunne skrivest annerledes eller om det var noe som ikke kunne stå der.Jeg skal skrive det sammen med jm neste gang jeg er å prater med hofordi hun vet hvilken info de er ute etter I et slikt brev
![]()
Er der jeg å går å prater med jm, hun jobber på føden til vanlig, men annenhver tirsdag er hun på kvinneklinikken.Jeg og JM ble enig om at jeg skulle begynne å skrive så skulle jeg ta det med neste gang jeg skulle til hu. Så kan hu se om det var noe så kunne skrivest annerledes eller om det var noe som ikke kunne stå der.Hun jobber på føden og så vet litt
Åja.Er der jeg å går å prater med jm, hun jobber på føden til vanlig, men annenhver tirsdag er hun på kvinneklinikken.
Er greit å få hjelp til å skrive detfor jeg vet ikke hva de vil vite
![]()
Slik jeg forsto det på min jm var at vi skulle kartlegge hvilke smertelindring jeg ville og ikke ville ha. Hvordan jeg reagerte på redsel og at jeg var klar over at jeg måtte ha epidural hvis det ble sete fødsel.Føler det er som å skrive til julenissen. Vanskelig å planlegge fødsel i detalj. Ofte er ikke rommet med badekar ledig og da må man ikke la hele verden gå til grunne for det. Mener ikke være neg, men bare ikke tro at en fødsel kan planleggesjeg for min del hadde laget en spilleliste første gang. Orket ikke musikk når jeg kom dit
![]()
Er det jeg å har hatt. Så har fått mye oppfølgingÅja.Ja, veldig greit. Hadde ikke tenkt å skrive fødselsbrev i det hele tatt. Men JM anbefalte meg det siden jeg har hatt SA, og er veldig redd for ting kan skje på nytt.. Så hu har følgt meg hele tiden, veldig kjekt.
![]()
Jeg også.Er det jeg å har hatt. Så har fått mye oppfølginger kjempe fornøyd med det.