Er dere kommet ut av den? Eller levere dere fortsatt i en egen boble?
Hvor lenge siden er fødsel?
Hvor lenge siden er fødsel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lever i ei angst boble . Har fått skikkelig angst etter fødselen. Håper det roer seg etterhvert![]()
Off, samme her.. Jeg har hatt noen dager som har vært helt pyton, men prøver å tenke at det vil gå seg til etterhvert. Må bli flinkere til å sove når baby sover, for mangel på søvn gjør det ikke bedre
Lever enda i egen boble med frøkna, men det har nok noe med at hun er såpass avhengig av nærhet og kos pga magevondt så vanskelig å holde fokus på andre tingpluss fødselen min var tøff så hadde en del komplikasjoner i ettertid
Samme her! Er alt for dårlig på å sove når hun sover.. føler meg liksom ikke trøtt på dagtid, men hadde jeg lagt meg ned hadde jeg garantert fått sove.. er bare så godt å ha litt «egentid» når hun sover. Hvor jeg kan se litt på TV, trykke litt på telefon og gjøre unna litt husarbeid.
I går gikk vi faktisk å la oss i senga et par timer. Jeg sov vel ikke så mye, men deilig å bare ligge under dyna å kose uansett. Skal bli flinkere til å lukke øynene for husarbeid og rot, og heller slappe av og kose meg med lillesnuppa [emoji4][emoji4]
Ja den egen tiden er jo verdifull. Men søvn er mere verd fant jeg ut. Stein sov på sofaen i dag, totalt kollaps. Våkna etter 1.5 time, da var det som om jeg hadde sover 1 døgn :-OSamme her! Er alt for dårlig på å sove når hun sover.. føler meg liksom ikke trøtt på dagtid, men hadde jeg lagt meg ned hadde jeg garantert fått sove.. er bare så godt å ha litt «egentid» når hun sover. Hvor jeg kan se litt på TV, trykke litt på telefon og gjøre unna litt husarbeid.
I går gikk vi faktisk å la oss i senga et par timer. Jeg sov vel ikke så mye, men deilig å bare ligge under dyna å kose uansett. Skal bli flinkere til å lukke øynene for husarbeid og rot, og heller slappe av og kose meg med lillesnuppa [emoji4][emoji4]
Det blir bedre. Men enkelte dager bare sier det pang. Og angsten er skikkelig ille, neste dag er jeg helt fin igjen. Men de 2 første ukene var ille, nå i uke 4 går det litt bedre synes jegOff, samme her.. Jeg har hatt noen dager som har vært helt pyton, men prøver å tenke at det vil gå seg til etterhvert. Må bli flinkere til å sove når baby sover, for mangel på søvn gjør det ikke bedre