Her ble det pakket en nødbag i helga da jeg hadde mange, vonde kynnere [emoji85] det gikk heldigvis over, var nok bare litt for voldsom med nestingen [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi!! Håper den lille holder seg der inne en stund tilHer ble det pakket en nødbag i helga da jeg hadde mange, vonde kynnere [emoji85] det gikk heldigvis over, var nok bare litt for voldsom med nestingen [emoji28]
Han har fått grei beskjed om at han har husarrest en stund til! [emoji28]Oi!! Håper den lille holder seg der inne en stund til
Hva har dere pakket i? Trillekoffert? Bag? Stor eller liten?
Jeg får vel begynne å tenke på litt pakking etterhvert, selv om det enda er i overkant av 7 uker til termin. Må nok kjøpe inn en billig joggebukse eller to, har bare 1 som har plass til magen, og den er jo enten i bruk eller til vask
Hva har dere pakket i? Trillekoffert? Bag? Stor eller liten?
Jeg får vel begynne å tenke på litt pakking etterhvert, selv om det enda er i overkant av 7 uker til termin. Må nok kjøpe inn en billig joggebukse eller to, har bare 1 som har plass til magen, og den er jo enten i bruk eller til vask
Pakker i stelleveska like godt [emoji85]
Får dere plass til alt i stelleveska Jeg fikk ikke det
Er ferdig å pakke stellebagen til sykehuset, så småen får alt han trenger hvertfall [emoji4] fødebagen med mine og bf sine ting i tar lenger tid [emoji28] er vel ca halvferdig med den.
Gleder meg veldig nå, for har kjøpt inn en spekepølse jeg skal ha med; og den frister så utrolig mye nå! [emoji23]
Det var lurt! Skal prøve å huske å gjøre det samme her også, takk for tips!! [emoji1]Her har jeg satt opp en handleliste til mannen med mat og pålegg som skal være handlet inn til vi kommer hjem fra sykehuset. Spekemat er selvsagt med[emoji16]