Det har jeg absolutt forståelse for, men poenget var at det går begge veier KS er ikke alltid en dans på roser det heller.Hvis man har hatt en forferdelig vaginsl fødsel, så kan man kanskje tenke seg KS selv om det heller ikke er walk in the park
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg absolutt forståelse for, men poenget var at det går begge veier KS er ikke alltid en dans på roser det heller.Hvis man har hatt en forferdelig vaginsl fødsel, så kan man kanskje tenke seg KS selv om det heller ikke er walk in the park
Det har jeg absolutt forståelse for, men poenget var at det går begge veier KS er ikke alltid en dans på roser det heller.
Hvorfor sier du det uten å ha prøvd å føde, uten å ha kjent på fødselsmerter?
Du ønsker ks, uten i det hele tatt prøvd å føde.. greit, du vil ha narkose da eller? Siden epidural er "UAKTUELT" sier du... De bruker nemmelig å sette spinalbedøvelse under planlagt ks og spinalrommet er dypere enn epiduralrommet så det er jo det samme bare at de går dypere.
Skjønner ikke heelt hva du egentlig vil....
Jupp. Enig med LilleUllsokkSå absolutt ikke, KS er trossalt en operasjon med høyere risiko enn vaginal fødsel (for de som er klarert for det) Tror nok mange ikke vet hva de går til med KS, men ønsker det uten begrunnelse. Men det finnes også grusomme vaginale fødsler dessverre, eller de tilfellene hvor vaginal fødsel kan skade mor eller barn og da er det jo bra ar KS finnes