Har du tenkt noe på hva du eventuelt ville gitt ,?)
Hmm. Nei egentlig ikke. Han har jo alt han vil ha og når det kommer til ting som bildeler, verktøy og sånn så kjøper han det selv. Jeg har jo ikke peiling
Så nei, aner ikke! haha! Må tenke litt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tenkt noe på hva du eventuelt ville gitt ,?)
Samme her Hva skal dere kjøpe til store bror?Jeg gir ikke noe til far, han kan gjerne gi noe til meg da om han vil?
Men storebror her vill komme til og få en gave da
Samme her Hva skal dere kjøpe til store bror?
Jeg vet ikke... Hehe! Mulig vi gjør det sånn at, bebisen "gir" gave til storesøster, og at storesøster og pappa årdner gave til bebisen, så kan de bytte når storesøster skal hilse på første gang Men vi aner ikke hva gavene skal væreVet ikke helt?Han er jo helt inne i den chima lego verden om dagen, så muligens en av de borgene eller krokodillebåten?De koster litt så vi har ikke kjøpt til han for vi mener det er litt dyrt!
Ellers har jeg ikke peiling?
Hva tenker dere?
Det var veldig fin gaveJeg laget en overraskelse til pappaen som jeg sendte melding om at han kunne finne når han kom hjem etter fødsel mens jeg lå på barsel. Han fikk ulike typer øl, en pappabok, spill til Xbox og ett håndkle med skriften Verdens beste pappa på. Også hadde jeg skrevet ett kort med ett fint dikt fra babyen til pappa.
Han ble så rørt at han gråt i tlf.
Og jeg har da sett han gråte 3 ganger siden vi ble sammen; når Johan ble født, denne gaven og dagen vi giftet oss.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vet ikke... Hehe! Mulig vi gjør det sånn at, bebisen "gir" gave til storesøster, og at storesøster og pappa årdner gave til bebisen, så kan de bytte når storesøster skal hilse på første gang Men vi aner ikke hva gavene skal være
Nei, det er litt vanskelig.. Det må bli noe hun har skikkelig interesse for akkuratt den tiden.. Det skifter jo hele tidenja det var ifra babyen vi tenkte det skulle være også,men vanskelig og vite hva en skal kjøpe?Jeg tenker kansje lego da,men da blir det vell krise og skal bygges opp ASAP!!!!! hehe
Lurte på om jeg skulle fylle en kurv med litt forskjellige ting i! Gjemme den og bare gi beskjed at den står et sted ! Sånn at han får en liten overraskelse han kan kose seg og summe seg med etter fødsel! Det er det eneste jeg har tenkt noe på! Så kom gjerne med tipsFikk kombinert bursdagsgave og barselgave sist gang (bursdag I november da men....) fikk en alliansering, som jeg sa at jeg hadde lyst på :-D han fikk også en kombinert bursdagsgave og pappagave til ca samme pris, han fikk en gassgrill som han ville ha
Denne gangen vil jeg ha ny diamant i ringen min ;-)
Usikker på hva jeg skal kjøpe til han, han har nå tross alt holdt ut med meg og mine hormoner i ca 9 mnd
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Lurte på om jeg skulle fylle en kurv med litt forskjellige ting i! Gjemme den og bare gi beskjed at den står et sted ! Sånn at han får en liten overraskelse han kan kose seg og summe seg med etter fødsel! Det er det eneste jeg har tenkt noe på! Så kom gjerne med tips