Fødselgave til Pappan

Lille engelen

Betatt av forumet
Jeg er førstegangs fødende me. Alle mine venniner har fått en fødselgave av mannen sin ! Hvertfall de fleste ! Også er det noen som har kjøpt til den nybakte Pappan også :) litt hyggelig han får en liten oppmerksomhet også tenker jeg, men hva skal man gi?? Er det normalt og gi til far??
 
Hehe mulig jeg er smålig, men tenker at DET bør være forbeholdt mor gitt! Vi som har gått gjennom svangerskap og fødsel!


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Har aldri hørt at far har fått noe... Og jeg er vandt med at det heter pressegave, dermed er gaven forbeholdt mor, med at det er hun som må bære og presse ut ungen ;)
 
Jeg gir ikke noe til far, han kan gjerne gi noe til meg da om han vil?:)
Men storebror her vill komme til og få en gave da:)
 
Må jo innrømme at jeg har tenkt å kjøpe noe fint til han. Han kjøper nok ikke noe til meg. For vi gjorde ikke det sist. Men denne gangen har han vært så godt som perfekt. Og han hjelper mye mer til enn jeg haddr trodd. Han fortjener en gave. Han har vært igjennom så mye han også. 100% skole, 50% jobb og 100% familie.. og en kjæreste som ikke kan gjøre stort. Joda. Han fortjener en fin gave. :) han får nok noe vi begge kan ha nytte av da. ;-)
 
Sånt sett kan man jo si vi er litt heldige der. Vi begge har bursdag med kort tid i mellom (25 april og 6 mai) og termin er midt imellom (2 mai)!

Så her blir det nok en gave til hver, men har heller ikke hørt om noe spesiell gave til far.
 
Han fikk ikke noe forrige gang, og det gjør han sikker ikke nå heller ;p
Jeg fikk lysestaker i glass med førstemann - denne gangen ønsker jeg meg alliansering med to diamanter ;-) Eller Michael Kors klokke :p
 
Akkurat der er jeg faktisk såpass "bitch" at jeg tenker at jeg jaggu skal vente og se om det blir noe gave på meg først, for jeg har nemlig mine store tvil om det. Og jeg oppfatter det ikke som vanlig.

Jeg er imidlertid gavemenneske, og det er derfor jeg allerede kjenner på det, for han har allerede fått "Pappa"-skilt da jeg var på alenetur, farsdagsgave, og et ganske dyrt "far og sønn"-bilde, som jeg bare ikke klarte å la være å gi ham. Og det blir sikkert mer innen fødselen.

Men tips; det finnes utrolig mye flotte skilt med tekster om Pappa. Evnt smykke med barnets finger- eller fotavtrykk. T-skjorte med Pappa-tekst, evnt matchende til ham og babyen. Maskulin bleiebag.
 
JEG skjønner ikke hva som er vits med pressegave,fødegave eller hva jeg skal kalle det. Er det ikke gave i seg selv å få holde ungen i armene sine da?? :) Det er vertfall mitt syn på det.
 
JEG skjønner ikke hva som er vits med pressegave,fødegave eller hva jeg skal kalle det. Er det ikke gave i seg selv å få holde ungen i armene sine da?? :) Det er vertfall mitt syn på det.
For meg er det mer enn nok ja. Men sambo har vært så eksemplarisk denne gangen. Å vil han skal få vite det. Og forstå at jeg mener det. Har ingen ting med babyen så dan å gjøre. Men det at han har vært flink dette svangerskapet. Som skrevet før. Han har MYE å gjøre og kommer seg igjennom med glans. ;-)
 
For meg er det mer enn nok ja. Men sambo har vært så eksemplarisk denne gangen. Å vil han skal få vite det. Og forstå at jeg mener det. Har ingen ting med babyen så dan å gjøre. Men det at han har vært flink dette svangerskapet. Som skrevet før. Han har MYE å gjøre og kommer seg igjennom med glans. ;-)


Å føde et barn er noe av det største som skjer en person i livet, så ingenting kan måle seg med det! Jeg syntes det hadde vært litt hyggelig å vise mannen at du setter pris på st han har holdt ut også ;p dette er det selvfølgelig mange meninger om !:) syntes det er morsomt å se hva folk syntes ! Hvertfall når jeg er "uerfaren" i dette :) skader aldri og skjemme sin kjære bort litt ;)
 
Jeg fikk ikke noe med mine 2 andre. Rekner ikke med jeg får det denne gangen heller- selv om det er ny mann. Var ikke noe savn ved de 2 første, hadde egentlig aldri hørt om det før eller trodd det var "vanlig". For meg har babyen alltid vært nok, så har ikke tenkt noe annet :)

♧ Sendt fra app'en ♧
 
Jeg fikk med førstemann, men da hadde han sendt en venninne av meg ut til å kjøpe før seg . Fikk ikke noe med andremann, men storebror fikk, og regner ikke med å få noe denne gangen.... Jeg har ikke gitt noe til han... Denne gangene tenker jeg er viktigere at de to storebrødrene får en ting når de kommer på sykehuset..
 
Jeg fikk en klokke tror jeg etter barn nummer to. Men om det var ment som en fødselsgave eller ikke vet jeg ikke. Men veldig koselig var det jo :)

Mannen er så bra og jeg vet at jeg er superheldig som har han. Han skal jo ta seg av alt hjemme når jeg ligger på barselhotellet (hvis jeg får plass, hvis ikke drar jeg hjem så fort jeg kan). Så mulig jeg skal overraske han med noe iløpet av de to ukene han skal være hjemme med den lille og meg. Jeg elsker å gi gaver. :)
 
Jeg fikk en klokke tror jeg etter barn nummer to. Men om det var ment som en fødselsgave eller ikke vet jeg ikke. Men veldig koselig var det jo :)

Mannen er så bra og jeg vet at jeg er superheldig som har han. Han skal jo ta seg av alt hjemme når jeg ligger på barselhotellet (hvis jeg får plass, hvis ikke drar jeg hjem så fort jeg kan). Så mulig jeg skal overraske han med noe iløpet av de to ukene han skal være hjemme med den lille og meg. Jeg elsker å gi gaver. :)
Har du tenkt noe på hva du eventuelt ville gitt ,?:))
 
Back
Topp