Ja
ble enig med jordmor å ringe inn med en gang ting skjer. Brukte 1 time og 41 min på lille N og 20 min fra 4-9 cm og 9 min pressrier før hun kom ut. Hadde vært 7 om ikke navlesnoren var rundt halsen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shit..! Da går det rimelig unna...Jable enig med jordmor å ringe inn med en gang ting skjer. Brukte 1 time og 41 min på lille N og 20 min fra 4-9 cm og 9 min pressrier før hun kom ut. Hadde vært 7 om ikke navlesnoren var rundt halsen
![]()
Enig, Tenker ikke så mye på det. Men siden det er første gang vet jeg ikke hva jeg går til. Prøver å glede meg og satse på at det er vel verdt detFørstegangs så går inn i det med åpent sinn, blir sikkert nervøs når da nærme seg, men når ein ikkje har tidligere opplevelser å gå etter sjøl så går det vel meir på om ein lar seg skremme av andre sine historier eller ikkje![]()
Jepp pang pang pangShit..! Da går det rimelig unna...![]()
Førstegangs så går inn i det med åpent sinn, blir sikkert nervøs når da nærme seg, men når ein ikkje har tidligere opplevelser å gå etter sjøl så går det vel meir på om ein lar seg skremme av andre sine historier eller ikkje![]()
Helt likt som meg. Livredd for fødsel.. Minsten er bare et år og jeg husker altfor godt :/Jeg prøver å unngå det, for jeg har skikkelig angst. Har ikke gått lang nok tid siden forrige til at jeg har "glemt" hvor fælt det var.![]()
Så godt at du får ekstra oppfølging og samtaler nå daGruer meg! Skal til samtaler på emblaklinikken på ahus i forhold til fødselen![]()
Med sønnen fikk vi vite at det var så mange menneskelige feil som var begått at han egentlig ikke skulle vært her i dag, så frykten for å miste et barn i fødsel er veldig stor.. Eller at jeg skal gå langt over termin, få svangerskapsforgiftning igjen og at ting skal gå galt før fødsel..