Henriettemamma09+12
Elsker forumet
Sist fødsel varte 45 timer og greide meg uten smertelindring, så kommer til å å for uten denne gangen også:) men ser eg det blir nødvendig så tar eg imot, heller det enn en negativ fødselsopplevelse:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, vi lever i 2012 ikke på 1800 tallet-gi meg de smertestillende som finns!Snickers_81 skrev:
Sist fikk jeg bedekar og epidural, og akupunktur helt på slutten, denne gangen vil jeg ha det samme bare akupunktur tidligere hvis det er en jordmord der som kan sette det.
bakemamma skrev:
Jepp, vi lever i 2012 ikke på 1800 tallet-gi meg de smertestillende som finns!Snickers_81 skrev:
Sist fikk jeg bedekar og epidural, og akupunktur helt på slutten, denne gangen vil jeg ha det samme bare akupunktur tidligere hvis det er en jordmord der som kan sette det.
Hehe :-)
Jeg satt også i badekar lenge med førstemann. Det var utrolig deilig. Tenker jeg blir å gjøre det denne gangen også. Så får jeg heller se om jeg tyr til epiduralen. Etter hva de fleste her inne sier, så er visst den gull verdt ;-)