Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette skal være den optimale stillingen m.t.p hjelp fra tyngdekraften, og bekkene får "rett stilling"[;)]... så jeg håper jeg klarer det[;)] men skal se jeg ligger i ei seng å skriker etter epidural eller noe...hahaORIGINAL: agni
Eg har bestemt meg for å ta det som det kommer. Får prøve ut forskjellige stillinger og kjenne på ka som er best. Kanskje prøve badekar og akupunktur??? Vil helst ungå epidural, men har bestemt meg for å høre på ka jordmor sier... kan liksom ikkje planlegge noe eg ikkje vett kossen blir.[8|]
ORIGINAL: babyensmamma
Jeg har et mål om å greie meg med kun lystgass, jeg ønsker å stå hvis det er mulig, tyngdekraft er undervurdert!
Men nå aner jo ikke jeg hva jeg går til, så tiden vil vise, ser det ikke som noe nederlag å endre mening underveis! [:)]
ORIGINAL: Spent24
Ønsker ikke planlegge det så mye,da jeg ikke aner hva jeg går til.. Men ønsker å prøve lengst mulig uten epidural, men er absolutt ikke noe nederlag for meg hvis jeg må ty til det. Ellers har jeg tenkt litt på lystgass og akupunktur. Å føde i badekar ønsker jeg ikke av en eller annen grunn, frister iikke.
Men som sagt, tar dte helt som det kommer, med god veiledning og råd fra jordmor[:)]
ORIGINAL: Bolla85
ORIGINAL: summer82
e veit bare at e ikke skal ha akupunktur sia d fikk e sist å spydde da som ei alke[:'(] men håpe dei he lystgass her fortsatt sia mange sjukehus skal slutte m dette[:'(]
ellers he e ett håp om rommet m badekar som smertelindring under riene men selve fødselen tenke e ta i fødeseng (hvis e rekke komme me over i den da hehe, rakk plutseli ikke d sist gang[8D])
men tror igrunn ikke helt d går an forberede se å vite dette helt på forhand[:)]
Man kan sikker finne ut det på nettsiden til sykehuset. Det gjorde i hvertfall jeg. Også har de en sånn oversikt inne på barn i magen vet jeg, men den er i hvertfall ikke oppdatert helt på ahus, men er sikkert riktig på andre sykehus[:)]