Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir keisersnitt på meg denne gangen, og jeg gruer meg egentlig mye til det, spesielt siden mannen mest sannsynlig ikke kan være med som moralsk støtte, men gleder meg veldig til å være ferdig
Hvis hun ligger i seteleie får du vel velge?Jeg er også veldig spent på keisersnitt hvis jeg ender opp med det, men håper egentlig jeg får det hvis hu fortsatt ligger i seteleie. Det føles litt tryggere.
Hvis hun ligger i seteleie får du vel velge?
Jeg mener at det er standard da: de spør hva du vil. Om du vil prøve vaginalt gjør de det, men om du vil ha keisersnitt gjør de detJa jeg håper det
Jeg mener at det er standard da: de spør hva du vil. Om du vil prøve vaginalt gjør de det, men om du vil ha keisersnitt gjør de det
Jeg mener at det er standard da: de spør hva du vil. Om du vil prøve vaginalt gjør de det, men om du vil ha keisersnitt gjør de det
jordmor her sa de alltid prøver å overtale til vaginalt og kan virke ganske «bastante» så dersom man virkelig ønsket KS var det viktig å
Være veldig veldig tydelig på det
Jeg var på sykehuset og pratet med en fødselslege for 1 måned siden, og mens vi pratet ringte en jordmor legen for å spørre hva de skulle gjøre med en dame hvor babyen lå feil (husker ikke om det var seteleie, tverrleie eller noe annet). Da svarte legen ganske fint at de skulle informere om de ulike valgene (vaginalt, vending eller keisersnitt), for så å la hun velge frittDet sa jordmor til meg også, at dem mest sannsynlig ville prøve å overbevise meg men at det var opp til meg ettersom det var min kropp og min baby. Så blir spennende å se på kontrollen på onsdag hvordan ting blir