Fødsel

Ja jeg må nok gi beskjed slik at dei vet det :) går helt sikkert fint men en blir jo veldi nervøs i forkant. Men som sagt regner meg
Jeg ikke tenker over det når jeg ligger der med smerter, dersom det skulle bli nødvendig
Det kommer til å være Vært det ^^ Når riene bare blir borte :D

Ja gleder meg til fødselen :) for nå er eg dritt lei av å gå gravid :p dette vil bli min fødsel nr 2 men såklart gruer meg litt og !

Glede seg og glede seg.. :confused: Gleder meg ikke til smertene akkurat men gleder meg veeeldig til å bli ferdig og til øyeblikket fra og med hun er ute.. :D

Grugleder meg. Gruer meg ikke særlig til selve fødselen men at jeg eventuelt må ha epidural eller bli stukket (sprøyteskrekk) vet at alle sier en kommer ikke til å tenke over det når en sitter i situasjonen men nå har jeg aldri født før og har muligheten til å tenke på det og grue meg. Men sånn alt i alt så gleder jeg meg veldig nå. Til jeg begynder å kjenne at noe skjer og kan endelig innse at jeg får møte prinsessa vår :) og få henne i armene, gleder meg sånn!! Er selvfølgelig litt redd for at det skal skje noe dramatisk men men det går nok fint :)
Sprøyta setter de i ryggen, så den trenger du ikke nødvendigvis å se. Man må jo ikke ta epidural heller, men jeg vil anbefale det.. ;) Selve stikket kjente jeg omtrent ikke i det hele tatt (og de måtte stikke en del ganger før det ble rett her dessverre), men stikkene var ingen ting i forhold til riene jeg hadde så jeg vil gjerne ha epidural denne gangen også.. Men alle er forskjellige og man må jo ikke ta epidural heller.. ;)

Sprøyta setter de i ryggen, så den trenger du ikke nødvendigvis å se. Man må jo ikke ta epidural heller, men jeg vil anbefale det.. ;) Selve stikket kjente jeg omtrent ikke i det hele tatt (og de måtte stikke en del ganger før det ble rett her dessverre), men stikkene var ingen ting i forhold til riene jeg hadde så jeg vil gjerne ha epidural denne gangen også.. Men alle er forskjellige og man må jo ikke ta epidural heller.. ;)

Nei det er sant :) altså regner med smertene en kjenner under fødsel er verre en den epiduralen haha men trenger jeg så trenger jeg, så lenge prinsessa kommer ut og er frisk ser jeg fornøyd

Jeg gleder meg veldig :-) Da får jeg jo babyen min etterpå :-)
Men kjenner av og til at jeg gruer meg litt på samme tid, vet jo ikke hva jeg går til og alle vil fortelle fødehistoriene sine til meg.

Men blir jo veldig spennende :-) gleder mye mer enn jeg gruer meg hvertfall :-)

Gleder meg til å finne ut hvordan det er og til det er gjort! Gleder meg masse til å treffe vår lille gutt :D og til å være ferdig med graviditeten :)

Jeg gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet, og treffe lille'n :-) Jeg er selvfølgelig veldig spent på hvordan fødselen blir da dette er min første, men har møtt noen av personalet på føden og fått sett meg rundt på avdelinga. Så jeg føler at jeg er i trygge hender når dagen kommer! Håper bare at mannen har fri-tur når det skjer....

Jaaaaaaaa! Skal klare d på kortere tid og uten hjelp fra vakuum!!:):):) og gleder meg stort til å se min kjære oppleve at sønnen vår blir født!

Ja, så e eg spent på å kjenne på kroppen kor vondt d gjør. Synes ikke d var så ille når jeg tenker tilbake:P

Jeg er spent! Jeg gleder meg og gruer meg til å oppleve det utrolige som kroppen min er laget for, faktisk å trykke ut ungen. I tillegg lever jeg i håpet om at det som kan gå bra, går bra, og at jeg får riktig oppfølging og veiledning underveis, slik at jeg får en god opplevelse. Det skal gjøre vondt, det forstår jeg, men om det kan begrenses trygt til et minimum, er det helt greit for min del! :)

Back
Topp