Fødsel

Nja... vet ikke... skrekkblandet fryd? Endte med akutt ks sist, så gruer meg litt.

Nja... vet ikke... skrekkblandet fryd? Endte med akutt ks sist, så gruer meg litt.
Åå ja da skjønner jeg att du gruer deg. Vet att det er ikke godt med fødsel; men gleder meg liksom for det, samtidig som jeg gruer meg til smertene

Gleder meg også :) dette blir fødsel nr 3, lile spennende hver gang!
Har født to store gutter før, han første ble tatt med sugekopp, revnet helt og måtte på operasjonsstua å sy i 2 timer etterpå, har heldigvis ikke tatt skrekken ;)

Gleder meg jeg også:) Eller gleder meg mest til å bli ferdig med det og svangerskapet og endelig møte bebisen min!:)

Gleder meg også :) dette blir fødsel nr 3, lile spennende hver gang!
Har født to store gutter før, han første ble tatt med sugekopp, revnet helt og måtte på operasjonsstua å sy i 2 timer etterpå, har heldigvis ikke tatt skrekken ;)
Såpass ja ! Godt du ikke ble skremt av det ! Kjempe spennende med fødsel ja :D

Tror det blir keisersnitt her igjen.
Men kan ikke si jeg gleder meg .. Vil bare få det overstått :o

Gleder meg! Men litt spent har jeg blitt den siste tiden, må jeg innrømme. Begynner jo å nærme seg.

Tror det blir keisersnitt her igjen.
Men kan ikke si jeg gleder meg .. Vil bare få det overstått :o
Hvorfor blir det ks igjen? Skjønner du ikke gleder deg da.

Grugleder meg. Gruer meg ikke særlig til selve fødselen men at jeg eventuelt må ha epidural eller bli stukket (sprøyteskrekk) vet at alle sier en kommer ikke til å tenke over det når en sitter i situasjonen men nå har jeg aldri født før og har muligheten til å tenke på det og grue meg. Men sånn alt i alt så gleder jeg meg veldig nå. Til jeg begynder å kjenne at noe skjer og kan endelig innse at jeg får møte prinsessa vår :) og få henne i armene, gleder meg sånn!! Er selvfølgelig litt redd for at det skal skje noe dramatisk men men det går nok fint :)

Grugleder meg. Gruer meg ikke særlig til selve fødselen men at jeg eventuelt må ha epidural eller bli stukket (sprøyteskrekk) vet at alle sier en kommer ikke til å tenke over det når en sitter i situasjonen men nå har jeg aldri født før og har muligheten til å tenke på det og grue meg. Men sånn alt i alt så gleder jeg meg veldig nå. Til jeg begynder å kjenne at noe skjer og kan endelig innse at jeg får møte prinsessa vår :) og få henne i armene, gleder meg sånn!! Er selvfølgelig litt redd for at det skal skje noe dramatisk men men det går nok fint :)
Aha ! Ville sagt ifra om sprøyteskrekken når du kommer inn, for da kan de gjøre så du ikke ser den :) siden den settes I ryggen så ser man jo ingenting :)

Jeg gleder meg :D jeg gleder meg ikke akkurat til å ha vondt, men gleder meg til hele opplevelsen :)

Jeg både gruer og gleder meg :) Det skal bli deilig å få han ut og holde han i armene mine, men så har jeg også lest litt om noen som har revna så himla...æææ!! Det er jeg så redd for og håper bare at alt skal gå bra :)

Aha ! Ville sagt ifra om sprøyteskrekken når du kommer inn, for da kan de gjøre så du ikke ser den :) siden den settes I ryggen så ser man jo ingenting :)

Ja jeg må nok gi beskjed slik at dei vet det :) går helt sikkert fint men en blir jo veldi nervøs i forkant. Men som sagt regner meg
Jeg ikke tenker over det når jeg ligger der med smerter, dersom det skulle bli nødvendig

Back
Topp