Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg![]()
Skal jo møte mitt livs største kjærlighet for tredjegangSå heldig du erskulle ønske jeg fikk til å glede meg
![]()
Skal jo møte mitt livs største kjærlighet for tredjegang![]()
Det er den beste innstillingen du kan ha! Det kommer til å gjøre vondt og det kommer mest sannsynlig bæsjGjør det vondt, så gjør det vondt - og så får jeg se der og da om jeg ønsker epidural eller om jeg skal bære over med smertene. Og kommer det bæsj, så kommer det bæsj, og får jeg ei kjærring av ei jordmor jeg ikke kommer overens med i det hele tatt så må jeg enten leve med ho, eller prøve å be om ei annen.
Ja, jeg håper de er greie. Og jeg håper jeg får ei som er litt moden aldersmessig og har vært jordmor lenge. Lenge nok til å ha masse erfaring og full kontroll (uten å være over-selvsikker) - men fortsatt har følelsene på plass og ikke er helt "avflata" etter å ha jobba der i 40 år. Får jeg ei på 25 tror jeg at jeg driter på meg før selve fødselen for å si det sånn...av SKREKK!Det er den beste innstillingen du kan ha! Det kommer til å gjøre vondt og det kommer mest sannsynlig bæsjMen de fleste jordmødre er helt fantastiske
![]()