Fødsel

Aner ikke, men det tok 45 minutter fra 8 cm til han var ute.
Jordmora var overrasket over at jeg allerede hadde 8 cm, siden riene fortsatt ikke var skikkelig vonde.

Hadde 4cm kl 23.45, hun var ute kl 01.01. Presset i 16 min, så det vil vel si at det tok ganske nøyaktig 1 time fra 4 til 10 cm...

30-40 min! :)

Hvor lang tid gikk det med dere fra dere hadde 3-4cm åpning, til dere hadde full åpning? :) Følte det gikk såå tregt med meg, men det var nok bare pga smertene Gikk 5t hos meg. Hva med dere?
Her gikk det 39 minutter fra første rie til babyen var født. Da hun sjekket meg, 10 minutter etter første rie var det 3 cm. Flyttet til fødestuen med en gang, og sjekket på nytt med en gang pga trykketrang. Var da 10 cm. :-)

Ble satt i gang når jeg hadde 1-2cm åpning. Brukte 18 timer til 4cm åpning, men derfra gikk det bare 35min til hun var født :P Så det som gikk supertreigt endte i en styrtfødsel.

Det gikk vel 14 timer tror jeg.. Leeenge!

Med første kom jeg inn med ca 4 cm. Hadde full åpning ca 5 timer etterpå. Med andre hadde jeg 2-3 cm når jeg ble strippet 6.mai. kom inn på fødeavdelingen i 03:30 tiden natt til 7 mai. Hadde da 5 cm og hun var ute 04:29.

Hehe, 19 timer her og. Ingen drømmefødsel. Endte med tang pga en klønete stjernekikkergutt :p evig takknemlig for epidural! Skjedde det noe spesielt med deg?

Vi er skikkelig heldige :-P
Min jente kom ikke skikkelig ned i bekkenet pga dårlige rier, så hun ble tatt med vakuum.epidural var min beste venn!!

Jeg vet faktisk ikke... Jeg ble undersøkt ca 15.25 og hadde ikke åpning men var veldig moden. Neste gang Jeg ble undersøkt hadde Jeg 6 cm og syk trykketrang og fikk beskjed om å bare presse på. 16.08 ble han født. Så gikk ganske fort.

En time. Med forrige brukte jeg nærmere 17 timer..

Back
Topp