Fødsel

AnnieMa

Flørter med forumet
Har begynt å glede meg så innmari til fødsel altså! Jeg har aldri født før og smerten kan vel ikke forestilles en gang, men likevel tenker jeg på det hver eneste dag og gleder meg veldig :) Koser meg med å være gravid foreløpig <3 Men å endelig få hilse på snuppa i magen når den tid kommer kan jeg nesten ikke vente på. Men det føles veldig lenge ut til enda da :P

Flere som tenker mye på fødsel om dagen? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ser fram til fødselen også. Hjelper nok med 2 fødsler uten komplikasjoner bak meg :-p bare håper lille kommer av seg selv noen dager før termin som de 2 andre,så jeg slipper igangsetting! Da blir jeg deppa tror eg.

Gleder meg til den dagen jeg får møte babyen min ja :) Fødselen og forsåvidt, men som deg AnnieMa aner jeg ikke hva jeg går til :P

Har født 4 ganger før jeg og gleder meg masse til fødselen :-) Har tenkt mye på den fra første stund jeg, og håper ukene går fort :-) Nyter å være gravid også da selv om jeg har masse plager, men en fødsel er jo så fantastisk og stort :-)

Gleder meg også til fødselen. :) Jeg hadde ikke en ukomplisert fødsel, men jeg er ikke skremt av den grunn. :) 100 dager til termin i morgen! :D

Jeg gruer meg til fødselen :p mest fordi det gikk temmelig fort sist, og jeg er redd for at vi ikke skal nå frem til sykehuset i tide. Jeg gleder meg selvsagt veldig til å hilse på vesla :)

Så fint jeg ikke er den eneste. Gleder meg masse til å føde ;-). Er første barnet så aner jo ikke hva jeg går til, men tar det som det kommer ;-)

Jeg gleder meg fordi jeg håper og tror at det bare kan bli bedre etter sist fødsel ;) Gruet meg ikke da heller, men var på ingen måte forberedt på at det ikke skulle gå etter "planen". Håper jeg får nyte babyen min etter fødselen denne gangen, forrige gang ble jeg liggende alene :/

Jeg gleder meg til å se babyen min!! Men jeg gruer meg litt til fødselen, for jeg husker at det gjorde J... Vondt!!!! Men alt er verdt det når lillemor ligger i armene- håper på en raskere fødsel denne gangen :)

Jeg gleder meg til å se babyen min!! Men jeg gruer meg litt til fødselen, for jeg husker at det gjorde J... Vondt!!!! Men alt er verdt det når lillemor ligger i armene- håper på en raskere fødsel denne gangen :)
Samme her, gleder meg til baby men gruer meg til fødsel

What?? Går det virkelig an å glede seg til selve fødselen? ;)

Jeg gleder meg selvfølgelig til å få se babyen vår, men selve fødselen gleder jeg meg ikke til i det hele tatt. Har lav smerteterskel og tåler dårlig å se mitt eget blod. Men merkelig nok har jeg ikke gruet meg så mye til fødsel etter at jeg ble gravid som jeg hadde trodd. Akkurat som om det skjer noe mentalt, for selv om jeg ikke gleder meg har jeg egentlig ikke tenkt så mye på det i det siste.
Har fått et godt (og litt slemt) råd fra en venninne som selv har født to barn: "tenk på alle "idioter" som har klart det før deg, så klarer du det også!" He, he, tror jeg må tenke litt slik jeg også når det står på som verst:p

Eg grue meg veldig til fødsel, men glede meg veldig til alt er overstått. Og eg håpe at vesla er sunn frisk og rask slik at eg kan holde ho så fort som mulig :)

Tenkt veldig lite på fødsel og forsovidt bare tenkt det er noe jeg må gå gjennom.

Kan ikke si jeg har sett frem til fødselen, men etter å ha hatt verdens verste tannpine i 14 dager og ikke kunne ta noe for å dempe smertene så ble ikke tanken på en fødsel så ille :)

Kan ikke si jeg har sett frem til fødselen, men etter å ha hatt verdens verste tannpine i 14 dager og ikke kunne ta noe for å dempe smertene så ble ikke tanken på en fødsel så ille :)
Ha ha! Etter å ha spydd i 3 mnd ville jeg heller ha poppet ut en unge :)

• Liker
Reactions: <3
Elsker å gå gravid, men gleder meg enormt til å møte lillegutt:-) Vet ikke hva jeg går til når det gjelder fødsel, men krysser fingrene for en ukomplisert fødsel og en sterk opplevelse!

Har gledet meg lenge til å bli/være gravid, men det er først nå når sparkene er oftere og tydeligere at det har gått opp for meg at jeg skal bli mamma om 4 mnd!
Kjenner jeg gleder meg masse til å endelig møte den vesle, men det er litt skummelt også ☺️

Har gledet meg lenge til å bli/være gravid, men det er først nå når sparkene er oftere og tydeligere at det har gått opp for meg at jeg skal bli mamma om 4 mnd!
Kjenner jeg gleder meg masse til å endelig møte den vesle, men det er litt skummelt også ☺️
Går mer opp for oss med de små livstegnene fra de små :P er litt skummelt og ja :p

Med førstemann gruet jeg meg ikke spesielt og alle sa det var en fantastisk opplevelse. Selve fødselen var ett smerteh****, noe jeg rett og slett ikke var forberedt på. Til tross for at det gikk raskt-6t fra første ri til han var ute. Jeg kunne virkelig ønske at folk var litt mer realistiske i beskrivelsene etterpå, enn å rosemale hele prosessen. Det er vondt! Men skriver ikke dette for å skremme, vil bare fortelle hvordan jeg opplevde det. Nr 2 kom raskt, på 2,5t-det var også ett smerteh****, men jeg var forberedt på det og psykisk opplevde jeg det som en mye bedre opplevelse. Uansett er det verdt hver ri, og selv om jeg gruer meg til nr3, ser jeg frem til tiden etterpå.

Back
Topp