Fødsel

Og det vil du ha til at er verre enn en fødsel? :p

Venter en liten i februar ❤️
Etter en fødsel blir kroppen som regel mye raskere i form igjen enn etter keisersnitt. Pluss man kan bære og trenger ikke tenke på et sår på magen som skal gro og som er vondt. Selvfølgelig opplever noen å få komplikasjoner og andre problemer etter en vaginal fødsel, men det er færre enn ved keisersnitt.

Gleder meg til fødselen! Riene er ikke noe i forhold til når hodet står i åpningen og du brenner opp neddi der, men når hodet er ute kjennes det ut som en liten fisk som åler seg ut! :) En fødsel er fin og heftig, det største og sterkeste du noen gang vil oppleve ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har egentlig et ganske avslappet forhold til det med fødsel. Ja det gjør nok helt utrolig vondt. Men det blir nok ikke akkurat bedre av å grue seg. Tenker positivt og tar det litt som det kommer jeg :) :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Grue meg te fødsel, kje pga av at d e vondt, men pga av søsterå mi mysta sin gutt i fødsel i vinter :( men får nok innvilga å bli satt i gang før tiå pga d (om han kje komme 5 uker før han o sånt som frøknå gjorde) så håpe d hjelpe litt på tanker å følelser..

Sent from my iPhone using BV Forum

Har litt blandet følelser om det. Gruer meg mest til å overnatte på sykehuset faktisk :p
Gråt sist å da var jeg faktisk 23år *Flau* :oops: Fikk vite idag at det kansje blir keisersnitt.
Får vite sikkert i uke 35.

E for det meste spent! :) det E so godt å lese om dåke som ikkje e førstegangs og "gleder" dåke! Fantastisk fint! Håper eg sitter igjen med ein sånn opplevelse eg og :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Har litt blandet følelser om det. Gruer meg mest til å overnatte på sykehuset faktisk :p
Gråt sist å da var jeg faktisk 23år *Flau* :oops: Fikk vite idag at det kansje blir keisersnitt.
Får vite sikkert i uke 35.
Det er helt vanlig å gråte de første dagene etter fødsel, så det er i hvert fall ikke unormalt. Da kan man lett gråte for alt, både at man er på sykehuset og alle mulig andre ting. Men om alt går bra så trenger du ikke å overnatte der. Og kan det hjelper om mannen din får være der hele tiden sammen med deg?

Uff tenker på det hele tiden. Første ble vanlig fødsel men måtte få hjelp med vaakum. Andre ble det haste keisersnitt. Og for å Være ærlig synes jeg ks var mye bedre. Ble fortere frisk også en ved første. Jeg kunne tenkt meg å ta ks igjen men skal snakke litt med jordmor osv først..

Gleder meg til fødselen så lenge jeg får vite i forkant at alt er bra :) Men fikk beskjed om at jeg føder lett, så opplever ikke fødselen som så fæl egentlig :)

Nei og nei ikke tenk på det nå hehe.. Er jo lenge til gru/gleder meg.. Sist gikk det fryktelig fort. Hadde bare en time aktiv fødsel så rakk ikke kjenne så veldig etter. Værre med den bedøvelsessprayen før de skulle sy

Nei, jeg har ikke tenkt så mye på det. Har jo lyst å ligge på sykehushotell eller på et familierom, men det skjer nok ikke denne gangen heller gitt.

Sent from my iPad using BV Forum

Har egentlig et ganske avslappet forhold til det med fødsel. Ja det gjør nok helt utrolig vondt. Men det blir nok ikke akkurat bedre av å grue seg. Tenker positivt og tar det litt som det kommer jeg :) :)

Vel sagt, og jeg er helt enig!

Gleder meg til fødselen og lurer på hvordan det blir denne gangen kontra sist gang :-) Håper det ikke blir styrtfødsel for det vil jeg ikke ha :-) Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg til fødselen :) de to andre "falt" uten meg på 5 og 4 timer, så håper denne fødselen blir lik <3

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg aner jo ikke egentlig hva jeg går til. Har vært så heldig å fått sett 3 fødsler, men jeg kan jo ikke helt sette meg inn i hvor vondt det er. Det jeg er mest redd for er evt å bli klippet. Bare tanken på det gjør meg uvel :D Hører jo de sier at en ikke kjenner det uansett pga andre smerter. Men usj... *snipp*! :P
Så håper jeg den ikke drar ut i det lengste, slik at jeg blir tappet for krefter. Håper på en ukomplisert, rask fødsel :D Men det blir som det blir :) Gleder meg også masse til det :)

Back
Topp