Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, eg takle ikkje smerte....Uff - liker ikke smerte Det er det eneste jeg tenker! Haha!
Mye smerte i etterkant? På hvilken måte?Hadde ks sist å om jeg får tilbudet tror jeg faktisk at jeg takker ja tross alt smerten i etterkant
Her ogJeg gruer meg til det. Det blir første gang.
Hadde ks sist å om jeg får tilbudet tror jeg faktisk at jeg takker ja tross alt smerten i etterkant
Er enig i den. Jeg tror óg jeg takker ja til det om jeg får tilbud, tross smertene etterpå!Hadde ks sist å om jeg får tilbudet tror jeg faktisk at jeg takker ja tross alt smerten i etterkant
Det reiv i såret når jeg beveget meg. Klarte ikke komme opp av senga alene på en uke. Måtte holde meg i ro i lang tid pga såretMye smerte i etterkant? På hvilken måte?
Venter en liten i februar
Og det vil du ha til at er verre enn en fødsel?Det reiv i såret når jeg beveget meg. Klarte ikke komme opp av senga alene på en uke. Måtte holde meg i ro i lang tid pga såret
Har aldri født før. Fikk godt med smertestillende så var overkommeligOg det vil du ha til at er verre enn en fødsel?
Venter en liten i februar