Fødsel

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Mangen som begynner å tenka på da allerede? :) Veldig forskjell fra dag til dag syns eg ;) Både grue å glede meg :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tenkte mer på det når jeg var på det mest kvalme faktisk. Da så jeg om igjen alle episodene av jordmødrene på nrk for tredje gang. Gleder meg til fødsel jeg. :) Det har jeg gjort begge gangene tidligere også. Men akkurat nå om dagene tenker jeg ikke så mye på det. Regner med jeg begynner å tenke mer på det fra juletider og utover. Og da er det nok så kjipt å være gravid at jeg gleder meg til å få ut babyen. Fødsel er spennende!

Ser på fødeavdelingen og syns da e veldi spennande ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff - liker ikke smerte :( Det er det eneste jeg tenker! Haha!

Hadde ks sist å om jeg får tilbudet tror jeg faktisk at jeg takker ja tross alt smerten i etterkant

Elsker å gå gravid men gruer meg som en hund til fødselen takket være to dårlige fødselsopplevelser
Siden jeg skal føde på ett annet sykehus denne gangen så satser jeg på at det går bedre denne gangen.

Gleder meg til å føde :) er så mye bekymringer med å være gravid for min del så fødsel ser jeg frem til :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gruer meg sinnssykt! Har nok litt fødselsangst fra forrige gang, samtidig ville jeg ikke ha tatt keisersnitt om jeg hadde mulighet til å velge.

Har
Hadde ks sist å om jeg får tilbudet tror jeg faktisk at jeg takker ja tross alt smerten i etterkant

Har gjort begge deler - nei takk til begge ;) Men må vel :) hahaha :)

Er enig i den. Jeg tror óg jeg takker ja til det om jeg får tilbud, tross smertene etterpå!

Sent from my iPad using BV Forum

Mye smerte i etterkant? På hvilken måte?

Venter en liten i februar ❤️
Det reiv i såret når jeg beveget meg. Klarte ikke komme opp av senga alene på en uke. Måtte holde meg i ro i lang tid pga såret

Tenker litt på fødselen, men ikke så mye. Gruer meg ikke til selve fødselen, de to andre har gått helt fint. Men tiden etter fødselen skremmer meg mest. Gutten min fikk infeksjon ett døgn etter fødselen, og ble lagt på nyfødtintensiven med antibiotika i 10 dager. Håper vi slipper det denne gangen...

Faktisk så har jeg begynt å grue meg litt. Ikke til selve fødselen for den gikk veldig greit sist, men den gikk så fort. Så er redd det kommer til å gå enda fortere denne gangen. Jordmor sa på kontroll nå at når den tid kommer og jeg merker at fødselen starter må vi bare dra. Hun sa fødselen kunne gå dobbelt så fort gang 2, så da har vi 2 timer på oss. Og denne gangen må vi få tak i barnevakt også :p

Back
Topp