Fødsel?

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Noen her som har begynt å tenke tanken ennå da?

Vet det er leeeeenge til så, men lurer det litt bak i hjernen på noen her...?

Selv kan jeg vel egentlig ikke tenke på noe annet...Gleder meg som en liten unge...[:-][8D]

Er vel mest en drøm da...

Drømmer om en fødsel som starter av seg selv...Men hvis det er stor sjangse for at det blir svangerskapsforgiftning denne gangen også så ser det mørkt ut...
Ble satt i gang med de to andre pga det...[&o] Og så har jeg lyst å føde i vann...[8D] Vet ikke hvorfor...[:-]

Jeg tenker på fødselen, men mest for å peppe meg selv opp etter forrige fødsel. Tok meg laaang tid å komme over den forrige, og jeg kjenner at jeg må si til meg selv omtrent hver dag at denne gangen blir det nok bra [8D] Er seriøst ordentlig spent i negativ retning på hvordan dette blir i forhold til forrige. 

har begynt å tenke litt på det ja.
hadde også svangerskapsforgiftning sist, så ble satt i gang. har veldig lyst til å oppleve en fødsel som begynner av seg selv nå ja[:D]

hadde jo en veldig fin fødsel sist, så håper bare det går like greit denne gangen

Tenker også ofte på fødselen [:)]

Eller som *Maca* sier, drømmer om fødselen. Her har de startet av seg selv, og jeg håper det går bra.[:)] Kjenner jeg gleder meg, skal føde uten smertestillende denne gangen, har brukt lystgass de forrige gangene :)

ORIGINAL: *Sperminator*

Tenker også ofte på fødselen [:)]

Eller som *Maca* sier, drømmer om fødselen. Her har de startet av seg selv, og jeg håper det går bra.[:)] Kjenner jeg gleder meg, skal føde uten smertestillende denne gangen, har brukt lystgass de forrige gangene :)

Lystgass er jo ikke smertestillende, det er smerteLINDRENDE [:D]

Jeg har begynt å tenke på fødselen ja, og jeg grugleder meg. Forrige gang så endte det i haste ks og det skremte meg veldig, så håper inderlig på en vanlig fødsel denne gangen.[:)]

Har ikke tenkt så mye annet enn at jeg gleeeeder meg!!![:D]

Jeg har tenkt mye på det.. Men jeg aner ikke hva jeg går til.. så jeg både gruer meg og gleder meg! Håper bare det går bra :)
Men kjenner jeg gruer meg veldig til smertene!

Jeg tenker litt på det, men ikke så mye.
Håper veldig på at jeg er litt mere uthvilt denne gangen sammenlignet med sist!
Husker nesten ingenting fra da førstemann ble født; lå og sov mellom riene. Til og med mellom pressriene duppet jeg...
Må si det er veldig hyggelig og bli vekt fra en dupp pga av en pressri! [;)]

Hjelp....er det bare jeg som gruer meg..?[:o]
Nå vet jeg hva jeg går til og hvor vondt det er....og jeg er redd for at noe skal gå galt....
Men jeg gleder meg til øyeblikket lille blir født!![:)] Men selve fødselen kunne jeg godt klart meg uten....

JEG gleder meg som en unge til fødselen av den lille fødslene med guttene gikk som en drøm, med eldstemann fikk jeg sv.forgiftnig og ble satt i gang 1 uke før termin og det tok meg 2,5time fra vannet gikk til han var ute... men nummer 2 gikk det 10 minutter fra pressriene startet til han var ute, og da fødte jeg i ambulansen på vei til sykehuset...[8D] jeg fikk kun tilførsel av oksygen med minstemann, men med eldste ikke noen smertelindring... SÅ jeg gleder meg til denne gangen her ogsåå!!!![:D] spent på om det blir en NAOMI eller SIENNA eller MATHEO[;)]

gruer meg hvis jeg virkelig setter meg ned og tenker på det, men det har jeg sjelden gjort hittil og planlegger også å la være. vil heller fokusere på at jeg faktisk ikke vet hvordan det er, og er uansett ikke tjent med å grue meg. men gleder meg litt til magen kommer kjenner jeg :D

Både og egentlig. Jeg har en følelse av at jeg kommer til å føde selv, men alt for tidlig.

Tallet 37 dukker statig opp i hodet mitt når jeg tenekr på føsel. Så jeg håpereg passerer 37 iallefall, å at jeg kan få lov til å føde i vann, det er det ejg har lyst til. Samtidig så er jeg så utrolig redd for at jeg skal *REVNE* Skikkelig [&:] DET Er noe jeg ikke ser frem til. men jeg gleder meg vilt til jeg skal få ha den lille på brystet, kjenner tårene mine kommer trillende når ejg tenker på at man skal presse ut noe så vakkert, da er smerten verdt det altså.

ORIGINAL: nalasweet

Jeg har begynt å tenke på fødselen ja, og jeg grugleder meg. Forrige gang så endte det i haste ks og det skremte meg veldig, så håper inderlig på en vanlig fødsel denne gangen.[:)]

Signerer denne.

Ble ikke så skremt av det akutte keisersnittet ettersom det aldri var fare for hverken babyen eller meg, men føler meg veldig frarøvet selve fødselsfølelsen. Jeg gikk igjennom en lang fødselsprosess kun med lystgass som ikke fungerte uten å oppleve den helt siste biten.. Håper at ting går normalt denne gangen, og jeg skal definitivt kreve smertestillende hvis jeg har behøv for det [;)]

tenker en del på det men er redd for å tenke på det også er så mye som kan gå galt før det kommer så langt....
men noe tenker jeg på det da hadde planlagt ks sist gang pga sete leie har ikke hatt så mye som en rie i mitt liv så har lyst på vanlig fødsel nå men er redd livmora skal revne eller noe siden jeg hat har hatt ks allerede.....

noen som har tatt ks som har født etterpå?????

Huff ja fødsel ja, har tenkt litt på d og kommen fram te at æ grue mæ te d i grunn.. E vel mæst før at æ har hørt hos mine veninne at d e JÆVELIG ondt... Så æ me den smertetærkelen min så kommer det sekkert nån nord-norske glose under fødselen tenke æ[&:][&:]

Jeg gleder meg :) gikk kjempe raskt og fint forrige gang. Ikke noe smertestillende - men ble satt i gang to uker over termin så er litt spent på om det vil ta mye lenger tid om jeg ikke blir satt i gang denne gangen..

Gru-gleder meg jeg og[;)]

Gruer meg til smertene, men det er såå utrolig verdt det, og sist gang hadde jeg glemt alt rett etterpå[:D]

Håper det går litt kjappere enn sist, og at jeg ikke revner denne gangen[;)]

ORIGINAL: RuttiTutti

tenker en del på det men er redd for å tenke på det også er så mye som kan gå galt før det kommer så langt....
men noe tenker jeg på det da hadde planlagt ks sist gang pga sete leie har ikke hatt så mye som en rie i mitt liv så har lyst på vanlig fødsel nå men er redd livmora skal revne eller noe siden jeg hat har hatt ks allerede.....

noen som har tatt ks som har født etterpå?????

Har ikke vært borti det, men har hørt om flere som har vært borti...Skal gå fint å føde etter et KS...Men dette kan du snakke med JM eller legen din om...

Back
Topp