Noen her som har begynt å tenke tanken ennå da?
Vet det er leeeeenge til så, men lurer det litt bak i hjernen på noen her...?
Selv kan jeg vel egentlig ikke tenke på noe annet...Gleder meg som en liten unge...[:-][8D]
Er vel mest en drøm da...
Drømmer om en fødsel som starter av seg selv...Men hvis det er stor sjangse for at det blir svangerskapsforgiftning denne gangen også så ser det mørkt ut...
Ble satt i gang med de to andre pga det...[&o] Og så har jeg lyst å føde i vann...[8D] Vet ikke hvorfor...[:-]
Vet det er leeeeenge til så, men lurer det litt bak i hjernen på noen her...?
Selv kan jeg vel egentlig ikke tenke på noe annet...Gleder meg som en liten unge...[:-][8D]
Er vel mest en drøm da...
Drømmer om en fødsel som starter av seg selv...Men hvis det er stor sjangse for at det blir svangerskapsforgiftning denne gangen også så ser det mørkt ut...
Ble satt i gang med de to andre pga det...[&o] Og så har jeg lyst å føde i vann...[8D] Vet ikke hvorfor...[:-]

fødslene med guttene gikk som en drøm, med eldstemann fikk jeg sv.forgiftnig og ble satt i gang 1 uke før termin og det tok meg 2,5time fra vannet gikk til han var ute... men nummer 2 gikk det 10 minutter fra pressriene startet til han var ute, og da fødte jeg i ambulansen på vei til sykehuset...[8D] jeg fikk kun tilførsel av oksygen med minstemann, men med eldste ikke noen smertelindring... SÅ jeg gleder meg til denne gangen her ogsåå!!!![:D] spent på om det blir en