Begynner å lure på om fødselen nærmer seg. I går hadde jeg noen tak nederst i korsryggen og jeg ble utrolig varm i ansiktet, akkurat slik kjentes riene mine i starten ut forrige gang. 
I går fikk jeg disse smertene med 10 min mellomrom og det varte i noen timer, plutselig stoppet det helt opp.. deretter sovnet jeg og i dag merker jeg bare at kroppen er vond men ikke så mye annet.
Har kjent i noen dager at kroppen min har forandret seg, så er spent på hva som skjer fremover. Sist gang så kjente jeg riene kun i ryggen, kanskje blir det sånn denne gangen også
. Er forresten i uke 37+4
Noen andre som har følt dette? At det kjennes ut som starten på rier og så har det plutselig stoppet..
Jeg vet 100% sikkert at det ikke er kynnere, for kraftige kynnere har jeg hatt igjennom to svangerskap
I går fikk jeg disse smertene med 10 min mellomrom og det varte i noen timer, plutselig stoppet det helt opp.. deretter sovnet jeg og i dag merker jeg bare at kroppen er vond men ikke så mye annet.
Har kjent i noen dager at kroppen min har forandret seg, så er spent på hva som skjer fremover. Sist gang så kjente jeg riene kun i ryggen, kanskje blir det sånn denne gangen også
. Er forresten i uke 37+4
Noen andre som har følt dette? At det kjennes ut som starten på rier og så har det plutselig stoppet..
Jeg vet 100% sikkert at det ikke er kynnere, for kraftige kynnere har jeg hatt igjennom to svangerskap

Heldigvis vekket jeg ikkje sambo, for på morningen så var smertene borte men mini hadde lagt seg så langt ned at jeg såvidt klarte å bevege meg, ganske vondt. Utover dagen så var mini tilbake til utgangspunktet, altså ikkje nedsenket og jeg har ingen smerter eller vondter eller noe regelmessig nå, så ganske snodig opplevelse egentlig 
Men har fremdeles en måned igjen så skjer nok ikke noe med det første. Lykke til!