Fødsel snart?

Miooo

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Begynner å lure på om fødselen nærmer seg. I går hadde jeg noen tak nederst i korsryggen og jeg ble utrolig varm i ansiktet, akkurat slik kjentes riene mine i starten ut forrige gang. o_O

I går fikk jeg disse smertene med 10 min mellomrom og det varte i noen timer, plutselig stoppet det helt opp.. deretter sovnet jeg og i dag merker jeg bare at kroppen er vond men ikke så mye annet.

Har kjent i noen dager at kroppen min har forandret seg, så er spent på hva som skjer fremover. Sist gang så kjente jeg riene kun i ryggen, kanskje blir det sånn denne gangen også :happy:. Er forresten i uke 37+4:happy:

Noen andre som har følt dette? At det kjennes ut som starten på rier og så har det plutselig stoppet..

Jeg vet 100% sikkert at det ikke er kynnere, for kraftige kynnere har jeg hatt igjennom to svangerskap :hilarious:
 
Jeg er 37+5 i dag og opplevde noelunde det samme på fredag. Hadde en litt "aktiv" dag, begrepet er begrenset men i forhold til hva som er vanlig :hilarious:, så på kvelden kjente jeg voldsomme ryggsmerter og gikk og la meg, sovnet men våknet med det jeg tolket som regelmessige kynnere/sammentrekninger. Jeg halvvsov og våken om hverandre så litt vanskelig å si hva det var. Men syntes og at mini hadde sunket mye fra torsdag til fredag og, så mens jeg lå der (på hytta) så tenkte jeg over hvordan komme meg til sykehuset, alle hadde drukket så jeg måtte kjøre, skulle ambulanse møte meg eller skulle jeg satse på helikopter osv, var ganske dramatisk for meg selv der :joyful: Heldigvis vekket jeg ikkje sambo, for på morningen så var smertene borte men mini hadde lagt seg så langt ned at jeg såvidt klarte å bevege meg, ganske vondt. Utover dagen så var mini tilbake til utgangspunktet, altså ikkje nedsenket og jeg har ingen smerter eller vondter eller noe regelmessig nå, så ganske snodig opplevelse egentlig o_O Så kanskje som du sier, at noe er i gjære, og siden me begynner å nærme oss godt termin så er det nok naturlig at noe sånn kommer mer og mer de neste ukene, spennende syns jeg !:love7
Masse lykke til :happy:
 
Så spennende! Her er jeg bare sliten for tiden :bag: Men har fremdeles en måned igjen så skjer nok ikke noe med det første. Lykke til!
 
Jeg har også våknet med tak i korsryggen og frem mot lysken i 4-,5-tiden flere morgener nå. Seks uker til fødsel. Slik hadde jeg det sist gang også, fødte til termin.. Så vet ikke om det kan modningstegn, eventuelt nært forestående fødsel :)
 
Jeg har kjent det mye i korsryggen de siste dagene, ikke vært plaget tidligere i svangerskapet. Magen har synket, og jeg har hatt mye utflod den siste uka. I dag kom det også noen striper blod med utfloden, og Googlet meg frem til at det kunne være en tegningsblødning. Termin 6/8, så begynner å tro jeg ikke går så lenge :D men vi får bare vente og se! spennende å tenke på i alle fall!

36+5 i dag, så om et par dager regnes ikke barnet som prematurt heller :-D
 
Jeg har også maserier. Har det i noen timer hver dag. Slår ut på ctg. Så gir det seg. Er 36+1 i dag. Håper ikke det er lenge til vi er ferdige. Jeg har ikke lyst å gå sånn lenge. Første kom 37-0 så neste 39-1. Så håper hver dag at det snart er over.
 
Har ikke kjent noe i dag, så er spent på dagene fremover. Sist gang jeg hadde disse smertene i ryggen så utviklet det seg raskt til rier, fødte samme døgnet den gangen :happy:.
Ser ut til at det er annerledes denne gangen, spennende er det iallefall :happy:.

Må innrømme jeg er meget klar for at lille skal komme nå, er sinnsykt lei av sure oppstøt og gulping.. og ikke minst ryggvondt :dead:
 
Back
Topp