Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det håp!! Sist fødsel ble jeg igangsatt på lørdag med ballong, for så å få tabletter og til slutt tok de vannet onsdag ettermiddag og han var ikke ute før kl 12 dagen etter... Håper virkelig jeg får oppleve spontan fødsel denne gangen og ikke igangsettelse!Fødsel 1: lang grusom igangsettelse over mange dager. Aktiv del på 16 timer tror jeg.
Fødsel 2: spontan fødsel. Aktiv del 1 t og 10 min. Drømmefødsel!
Da er det håp!! Sist fødsel ble jeg igangsatt på lørdag med ballong, for så å få tabletter og til slutt tok de vannet onsdag ettermiddag og han var ikke ute før kl 12 dagen etter... Håper virkelig jeg får oppleve spontan fødsel denne gangen og ikke igangsettelse!
Det er så fint å høre og gir meg motivasjon og glede!!Veldig likt som meg det der, bortsett fra omvendt i dagene. Startet på en onsdag og ut lørdag kveld! Så ja, absolutt håp fødsel 2 var virkelig en drøm, og hadde lett født igjen
Damn, det var en kraftig reduksjon i tid. Moren min fødte storebror på 22 timer og meg på 4 timer, så litt redd for samme ratio mellom mine siden jeg fødte på ti timer sist. Var det tøft at det gikk så fort?1)#1 18 timer fra første ri (12 timer aktiv) #2 3 timer fra første ri (under en time aktiv)
2) #1 40+2 #2 41+0
Oi, hørtes heftig ut. Håper det gikk bra med nummer toFødsel 1: Vannavgang i uke 39+0, fødselen startet dagen etterpå og varte i typ 6-7 timer totalt. Kom inn på sykehuset med 5 cm åpning og babyen ble født 3,5 timer etterpå. Lang pressetid.
Fødsel 2: Vannavgang i uke 36+2, fikk aldri rier. Ble katastrofesnitt to dager etterpå pga morkakeløsning.
Haha ja, skikkelig reduksjon også. De sa etter første fødselen at den delen som tok lang tid første gang kom til å ta mindre tid neste gang. Så hvis jeg ville rekke epidural 2. gang måtte jeg komme inn med en gang. Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde trodd at det skulle gå så mye fortere, så jeg ble nok hjemme lenger enn lurt var. Var på sykehuset 0715 og lillebror var ute 0745, så rakk ikke så mye annet enn å bare begynne å presse egentligDamn, det var en kraftig reduksjon i tid. Moren min fødte storebror på 22 timer og meg på 4 timer, så litt redd for samme ratio mellom mine siden jeg fødte på ti timer sist. Var det tøft at det gikk så fort?