Fødsel ift termin

Barn 1, født 3 dager før UL termin, på mens termin.
Barn 2, født 8dager før UL termin, hadde ikke mens termin.
Barn 3, født 3timer over UL termin, på mens termin.

samme far til alle tre :)

ny mann nå, og er gravid i uke 20. spent på når denne kommer. Men tipper den kommer rundt termin:)

For å bekrefte teorien om at ulik far kan ha noe å si;
35+4, 38+3 og 40+5 på mine tre, ulik far. :p

Terminen meget sikker på de to siste.

Mener det var en tråd på dette, men fant den ikke. Jeg lurer rett og slett på når dere har født i forhold til termin med barn 1, 2, 3 osv? Mest interessert i de som har samme far på barna, da jeg har hørt at det kam være av betydning. Første kom 1 ukes tid før, og prøver å innstille meg på at nr 2 kan komme litt senere. Men håper på før/ca det samme:p

Jeg har ulik far, men ble igangsatt 7 dager over termin med førstemann, og igangsatt 12 dager over termin med andremann og forventer å måtte igangsettes etter termin med tredjemann også, men er en 3. far.

Synes de to tidligere fødslene mine var veldig like, så vet ikke om far har så mye å si.

Både storebror og lillebror kom på termin :)

Nr 1 kom 7 dager før Termin
Nr 2 kom 1 dag etter termin
Har Termin 19 Januar med nr 3 men har store planer om at han skal ut ila første uka i Januar:hilarious: Han er allerede estimert til å være større nå enn de to andre var ved fødsel....

Nr 1 kom 6 dager over termin
Nr 2 kom 8 dager før termin

Begge mine var nøyaktig like store når de ble født, så kan hende mine barn er «ferdige» når de har nådd 3,1 kg:happy:

Nr 3 er ventet i mai, så da får vi se om det blir lik fødselsvekt på den og :D

Nr1: 9 dager over, vannavgang, men trengte starthjelp
Nr2: satt i gang på maks overtid :hilarious:

Spent på nr3 nå i mars. Ingen av mine vil ut på egenhånd :rolleyes:

Nr 1 kom 6 dager over termin
Nr 2 kom 8 dager før termin

Begge mine var nøyaktig like store når de ble født, så kan hende mine barn er «ferdige» når de har nådd 3,1 kg:happy:

Nr 3 er ventet i mai, så da får vi se om det blir lik fødselsvekt på den og :D

Sånn har eg og tenkt...at kroppen og babyen liksom vet når grensen er nådd...mine har vert 2.8 og 2.9...første kom en uke før termin og siste kom 1 dag over termin...Men nå var eg på estimering med mageboeren og han ble estimert til 3027g I uke 36+1:hilarious: er over 8 år siden minste ble født og veide 10 kilo mer når eg ble gravid denne gang (normalvektig) har ikkje gått opp mer enn 5 kilo denne gang mot 17 sist så det virker hvertfall ikke inn...er 37+4 nå og håper han her vil ut på Lørdag:hilarious:

Mtp på vekt så var mine:
Nr1 3205g (3dager før ul termin / på menstermin)
Nr2 2770g (9dager før ul termin, ingen mens)
Nr3 3650g (3timer over ul termin / på menstermin)

Jeg tror barna kommer når de er klare og kroppen din er klar:p

Nr 1. 41+3
Nr 2. 39+2 (fødsel begynte etter å ha fått sjekket åpningen)

Bare en her, fødte i 37+6 tror jeg. Kom hvertfall 18 dager før termin. Jeg var ikke forberedt og følte meg veldig snytt for permisjon og avslapping før fødsel, haha!

Har bare ett barn. Fødte i sv.uke 36+6 ifølge OUL-termin. Etter menstermin ville det vært 36+3.

Barn 1: 37+3
Barn 2: 39+3

Første 3 dager over termin
Andre 5 dager før termin
Tredje Igangsatt 11 dager over termin

De to siste har samme far:)

Back
Topp